روزنامه مارکا فاش کرد

اخیرا داستانی نادرست در مورد مصدومیت مسی در روزنامه ها منتشر شده است که این داستان باعث ناراحتی او و خانواده اش شده است و به همین دلیل روزنامه مارکا، روزنامه هواداری رئال مادرید، مطلبی تحلیلی در مورد او منتشر کرده و در مورد درست و نادرست بودن هر یک از صحبت هایی که در مورد او مطرح شده پرداخته است.

به گزارش افکارنیوز ، اخیرا داستانی نادرست در مورد مصدومیت مسی در روزنامه ها منتشر شده است که این داستان باعث ناراحتی او و خانواده اش شده است و به همین دلیل روزنامه مارکا، روزنامه هواداری رئال مادرید، مطلبی تحلیلی در مورد او منتشر کرده و در مورد درست و نادرست بودن هر یک از صحبت هایی که در مورد او مطرح شده پرداخته است. این روزنامه نام مطلبش را هم «دروغ ها و راستگویی ها» گذاشته است.

آیا مصدومیت مسی خیلی جدی است؟ نه

عضله دوسر ران پای چپ او پاره شده است و این مصدومیت نمی تواند مصدومیتی جدی باشد و حتی ممکن است دوران ریکاوری او هم زودتر به پایان برسد.

آیا مشکل روانی می تواند روی او تاثیر گذاشته باشدو باعث مصدومیت های اخیر او شده باشد؟ بله

از زمانی که او برای اولین بار در پارک دو پرنس، مصدوم شد، دیگر نتوانسته بدون نگرانی بازی کند و مدام نگران تکرار دوباره مصدومیتش است.

آیا تور تابستانی هم دلیلی برای مصدومیت او بوده است؟ نه

اگرچه این تور کمکی هم به او نمی کند، اما نمی تواند به عنوان یکی از دلایل اصلی مصدومیت مسی از آن نام برده شود دلیلش هم این است که دو مصدومیت اول او مربوط به ۲ فصل قبل بود.

آیا او با همان روحیه قبلی تمرین می کند؟ نه

خیلی ها معتقدند که پپ از مسی انتظار زیادی داشته است و زمانی که متوجه شده نمی تواند بیشتر از این از او کار بکشد از بارسا رفته است. آنها حتی در چند ماه اخیر تماسی هم با هم نداشته اند. از همان زمان به بعد هم لئو دیگر با روحیه و انگیزه قبلی تمرین نمی کند.

آیا هنوز برنامه تغذیه مسی خاص و تحت کنترل است؟ دیگر نه

در پایان فصل قبل، مسی ۲ کیلو وزن اضافه کرده بود و مجبور بود در دوره ای خاص تحت نظر متخصص تغذیه خوراکش را تنظیم کند اما حالا به وزن ایده آلش که بین ۶۸ و ۶۹ کیلو است رسیده است.

آیا او را مجبور نکرده اند که از نظر فیزیکی به خودش فشار بیاورد؟ همیشه نه

بهترین بازیکن دنیا بودن بهایی دارد و همیشه هم باید زمانی که روی او حساب می کنند، در صحنه باشد. این همان کاری بود که او در بازی برگشت در دور حذفی مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان فصل قبل انجام داد. او در آ «بازی حضور داشت بدون اینکه دوران ریکاوری اش تکمیل شده باشد.

آیا آمدن نیمار به تیم هم تاثیری روی او داشته است؟ بله

دو منطقه مختلف. اول اینکه فوتبال است. اگرچه رابطه این دو خوب است اما ستاره برزیلی دیگر مانند قبل ستاره نیست و لئو هم مانند قبل از مرکز توجه در بارسا قرار ندارد. دومین موضوع هم مادی است. اگر دستمزد نیمار را به پولی که بارسا برای او پرداخت اضافه کنیم، پولی که به حساب کمپانی پدر او ریخته شد، میزانش از درآمد مسی در بارسا بیشتر خواهد بود.

آیا مشکلاتش در مورد مالیات ها تاثیرگذار بوده است؟ بله

قاعدتا. سر و کله زدن با مسئولان مالیاتی تجربه خوبی نیست و کسی دوست ندارد این اوضاع را داشته باشد، مخصوصا وقتی محکوم به پرداخت ۴.۱ میلیون یورو هم بشوی.

آیا او در حال حاضر اوضاع سختی دارد؟ بله

او تا به حال برای چنین مدتی طولانی ناموفق نبوده است و خودش هم برای این موضوع گیج شده است. موضوع دیگر که او را ناراحت می کند این است که حرف های زیادی در مورد او زده شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات