واکنش رحیمی به اظهارات خسروی وفا:

مدیر ستاد بازی های آسیایی و المپیک کمیته ملی المپیک با انتشار نامه ای سرگشاده که نسخه ای از آن را نیز در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده است به ابهامات مطرح شده پاسخ داد.

به گزارش افکارنیوز ، اصغر رحیمی در واکنش به نامه سرگشاده محمود خسروی وفا در مورد انتخاب خود به عنوان یکی از کارشناسان خبره حاضر در انتخابات کمیته ملی المپیک با انتشار نامه ای خطاب به محمد علی آبادی در مقام پاسخگویی به اظهارات عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بر آمد. متن این نامه در پی می آید:

«برادر ارجمند جناب آقای مهندس علی آبادی

رئیس محترم کمیته ملی المپیک

با سلام و احترام

ضمن تشکر از جنابعالی و هیئت محترم اجرایی در انتخاب اینجانب به عنوان یکی از ۵ خبره بازی های آسیایی و المپیک در پاسخ به یادداشت برادر ارجمند جناب آقای خسروی وفا بر خود واجب دانستم برخی نکات که به اینجانب برمی گردد را اعلام نمایم.

در نامه فوق الذکر که متاسفانه رسانه ای نیز شده موارد مختلفی عنوان شده است که در خصوص بندی که مربوط به خودم می شود علاقمند هستم صحبت نمایم. در این بند اشاره شده افراد منتخب از سوی هیئت محترم اجرایی در بخش کارشناسان خبره دارای شرایط لازم نمی باشند. این در حالی است که حتماً نگارنده تعریف درستی از کارشناسان خبره ندارد که عقاید شخصی افراد قابل احترام است.

بنده ۸ سال به طور مداوم و مستقیم درگیر آماده سازی، برنامه ریزی، بودجه بندی، حمل و نقل، اسکان، ثبت نام و… در بازی های آسیایی و المپیک هستم. امروز موضوع بازی های المپیک را تدریس می کنم. پروژه دکترای اینجانب در خصوص بازی های آسیایی و المپیک می باشد. پایان نامه دوره کارشناسی ارشد اینجانب در خصوص بازی های آسیایی و المپیک بوده است و دومین مدرک کارشناسی ارشد بنده از IOC در خصوص بازی های آسیایی و المپیک بوده اس. زبان انگلیسی و عربی را می دانم. بیش از ۱۰ دوره در بازی های آسیایی و المپیک به عنوان معاون کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران حضور داشته ام و ورزشکار ملی با مدرک مربیگری از فدراسیون جهانی تکواندو هستم. به طور مستمر ۱۲ سال مربی تیم های ملی کشور ایران و کویت بوده ام و در این مدت در بیش از ۲۰ مسابقات رسمی (جهانی، آسیایی، بازی های آسیایی) حضور داشته ام و مقاله علمی در خصوص بازی های آسیایی و المپیک دارم. امروز بنده در خصوص گذشته، حال و آینده ورزش کشور تحلیل دارم. در خصوص آینده ورزش ایران تحلیل دارم، نقاط ضعف، قوت، تحدیدها و فرصت های ورزش را شناسایی کرده ام و این موضوع با مطالعه ورزش در بیش از ۵۰ کشور جهان بوده است. اصولا برای اداره ورزش کشور برنامه مدون و مکتوب دارم. از آنجایی که فضای کمیته ملی المپیک و به طور عام ورزش کشور زمینه پذیرش و اجرا این برنامه ها را ندارد فعلا قصد انتشار آن را ندارم.

باعث تاسف است که برخی دوستان به راحتی شأن افراد را زیر سوال می برند. البته این بی احترامی ایشان را به حساب بی اطلاعی از سوابق خودم می گذارم لذا همواره برای ایشان احترام قائل بوده ام.

به پیوست یک نسخه از سوابق خود را تقدیم می نمایم. در آخر در این روزهای عزیز از خداوند می خواهم منطقی به ما عطا کند که حد و حدود خودمان را بدانیم به راحتی در مورد دیگران قضاوت نکنیم و انشاءالله منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح ندهیم. مجدداً از جنابعالی و هیئت محترم اجرایی تشکر و قدردانی می کنم.

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر/ آری شود، لیک به خون جگر شود

ارادتمند، اصغر رحیمی، مدیر ستاد بازی های آسیایی و المپیک»
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات