پیام صادقیان با تبریک انتخاب نکونام به عنوان نامزد کسب مرد فوتبال آسیا نشان داد که این روزها همه از کاپیتان تیم ملی حساب می برند.

به گزارش افکارنیوز ، پیام صادقیان ستاره این فصل پرسپولیس برای پایان دادن به تمام حرف و حدیث ها در خصوص دعوت نشدنش به تیم ملی به جواد نکونام تبریک گفت.



صادقیان به کاپیتان تیم ملی به خاطر کاندیدا شدن برای توپ طلای آسیا تبریک گفت و آرزو کرد شماره ۶ استقلال این جایزه را دریافت کند. وی با این کار نشان داد از نکونام دلخور نیست و او را مقصر پشت خط ماندن تیم ملی نمی داند.



صادقیان در حال حاضر در اردوی تیم ملی زیر ۲۲ سال حضور دارد اما دلش می خواست در تیم ملی بزرگسالان باشد. شایعه شده بود به خاطر تکل صادقیان روی نکونام در دربی بازیکن جوان پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشده است.



اخیرا علی کریمی هم از کاپیتان تیم ملی انتقاد کرده و برخی مدعی هستند که او دعوت نشدنش به تیم ملی را تقصیر نکونام می داند و البته همه می دانند که مهدی رحمتی هم به خاطر مشکل با نکونام از تیم ملی دور مانده است.



حالا صادقیان که خودش را مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی می داند به بهانه نامزد شدن در لیست بهترین بازیکنان سال آسیا پیام تبریک اش را به نکونام فرستاده تا شاید کدورت های آن برخورد در دربی رفع شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات