نجاتی:

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: قضیه انتقال عنایتی به هر باشگاهی در لیگ برتر منتفی است و هر خبری مبنی بر انتقال وی شایعه است.

به گزارش افکارنیوز ، نجاتی سرپرست تیم فوتبال صبای قم در خصوص انتقال" غلامرضا عنایتی" به یکی از باشگاه های لیگ برتر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما بارها و بارها اعلام کرده ایم عنایتی متعلق به صبای قم است و در این شهر می ماند پس قضیه مربوط به انتقلا وی منتفی است و هر گونه خبر را تکذیب می کنیم.

وی افزود: عنایتی متعلق به این باشگاه است و شخص مدیرعامل در اظهار نظر اعلام کرده اند که وی باز هم در صبا باقی می ماند و حتی خود عنایتی راضی به بازی کردن در این تیم است.

نجاتی در خصوص اینکه آیا پیشنهادی از سوی باشگاهی ارسال شده است یا نه؟ ! اظهار داشت: تاکنون بطور رسمی از سوی هیچ باشگاهی مذاکره ای رسمی یا مکاتبه ای با این باشگاه صورت نگرفته ولی بطور شفاهی و غیر رسمی از سوی چند باشگاه در خواست مبنی بر جذب وی انجام شده است.

سرپرست تیم صبای قم مسئله ارائه پیشنهاد به عنایتی را طبیعی خواند و عنوان کرد: قطعا بازیکن موثر بوده سابقه خوبی در عرصه فوتبال داشته توانایی هایی فنی وی بالا بوده و این کاملا طبیعی است که تیم های مختلف خواهان او باشند ولی حضور او در باشگاهی غیر از صبا شایعه است وهم اکنون در تمرینات تیم شرکت می کند.

وی با اشاره به کادر فنی جدید خاطر نشان کرد: کادر فنی جدید با حضور مرفاوی، عزیزیان و صالح نیا با اداره و تلاش فراوان در جهت موفقیت تیم صبا و ارتقا جایگاه این تیم گام بر خواهند داشت و جایگاه این تیم را تغییر خواهند داد.

نجاتی ادامه داد: قطعا از جایگاه دوازدهمی که نتیجه نیم فصل نخست بدست آمده جدا و پیش بینی می کنیم در پایان فصل جزو تیم های تک رقمی جدول باشیم.

سرپرست تیم صبا در پایان ابراز امیدواری کرد: متاسفانه نیم فصل اول در بسیاری از بازی ها با بد شانسی مواجه شدیم و داوری نیز پنالتی های ما را نگرفت ولی هر چه بوده، اتفاق است اما در نیم فصل دوم سعی می کنیم بهتر ظاهر شویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات