رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی علیرضا رضایی را به عنوان نایب رئیس و سخنگوی این فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش افکارنیوز ، طی حکمی از سوی سرپرست فدراسیون کشتی، علیرضا رضایی دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۰۴ آتن و برنز جهان و مربی تیم ملی کشتی به عنوان نایب رئیس و سخنگوی فدراسیون کشتی منصوب شد.

در حکم رضایی آمده است: " نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه های ملی و بین المللی در ورزش قهرمانی، به موجب این حکم به سمت نائب رئیس و سخنگوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید" .

همچنین طی حکمی از سوی رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی، حمید بنی تمیم از ملی پوشان سابق کشتی فرنگی و دارنده مدال های قهرمانی آسیا و دانشجویان جهان و معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و دارای مدرک دکترای تربیت بدنی، به عنوان دبیر فدراسیون کشتی منصوب شد.

در حکم بنی تمیم آمده است: " نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه های ورزش قهرمانی، تحصیلات علمی، تجربیات اجرایی و مدیریتی در ورزش، به موجب این حکم به سمت دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. انتظار دارد با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیتهای مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و به لطف خداوند بزرگ، در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور، موفق باشید" .
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات