گودرزی:

وزیر ورزش و جوانان کشورمان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: همیشه اعتقاد به تحقق ورزش سالم داشته ام و شعار ما انجام ورزشی پاک، معنوی و معرفتی است.

به گزارش افکارنیوز ، محمود گودرزی در صحن علنی مجلس صبح امروز گفت: بنده جا دارد در ابتدا بگویم که دکترای مدیریت در ورزش را دارم، پس از پیروزی انقلاب ضمن آشنایی با اندیشه های امام راحل (ع) در دانشگاه تربیت معلم مشغول به کار شدم و پس از پیروزی انقلاب توانستم به عنوان یک سرباز در خدمت سپاه پاسداران جمهوری اسلامی قرار گیرم.

بنده در جنگ تحمیلی حضور فعال داشتم و در عملیات های مختلفی شرکت کردم و هنوز هم در عرصه های علمی و فرهنگی سرباز کوچکی برای انقلاب هستم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بنده ولایت فقیه را رکن اصلی انقلاب می دانم و به آن پایبندم. رشته تخصصی بنده در روزگار جوانی و هم اکنون کشتی، ورزش ملی کشورمان بوده است که توانسته ام در این رشته قهرمانی هایی را در سطوح دانشگاهی، آموزشگاهی و ملی به دست آورم. بنده در زمانی نیز مربی تیم های ملی دانشجویان بودم.

گودرزی در خصوص برپایی المپیادهای ورزشی گفت: شما می دانید که جمعیت کثیری از دانشجویان در این المپیاد شرکت می کنند چیزی در حدود ۷ هزار نفر که کنترل این تعداد دانشجو کاری بسیار سخت و دشوار است. بنده در سه دوره، ریاست دانشکده را به عهده داشتم علاوه بر این در سازمان تربیت بدنی سابق، سمت معاونت فنی ورزشی را داشتم و مدتی نیز در فدراسیون تیراندازی فعالیت هایی نیز داشتم. همچنین یکی از افتخارات بنده، داشتن درجه استاد تمامی است.

در اینجا می خواهم به نکاتی در خصوص جوانان اشاره کنم، حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در منشور فرهنگی تربیتی شان اهمیت زیادی برای نسل جوان قائل بودند. جمعیت جوان ۱۵ تا ۲۹ ساله چیزی حدود یک سوم از جمعیت کشور را در برمی گیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات