چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بیش از آنکه با مخالفت​های نمایندگان روبرو باشد با اظهاراتی از جنس موافقت مواجه شد.

به گزارش افکارنیوز ، علی ایران پور نماینده مبارکه که به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی ورزش ثبت نام کرده بود آنقدر در موافقت با گودرزی و برنامه​هایش سخن گفت که با تذکر رئیس مجلس مواجه شد. وی سپس در پایان سخنانش تنها از وزیر پیشنهادی خواست تا نسبتش را با فتنه ۸۸ اعلام کند.

جواد کریمی قدوسی عضو جبهه پایداری و نماینده مشهد هم که به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی درباره فتنه ۸۸، مذاکرات ژنو و وادادگی در مقابل غرب و سینمای هالیودی سخن می​گفت با تذکر مشابه لاریجانی روبرو شد که به او گفت: کمی هم در مخالفت با وزیر صحبت کنید!

سخنان وی با فریادهای دو-دو نماینگان به نشانه مخالفت روبرو شد و او در عوض از پشت تریبون فریاد زد" چهار-چهار" ! رئیس مجلس هم در پایان سخنان کریمی به شوخی گفت: سپاسگذارم. همه​گان محظوظ شدند از سخنان شما!

به گزارش خبرآنلاین، فتح​الله حسینی نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در موافقت با محمود گودرزی، وزرای پیشنهادی قبلی را هم خوب ارزیابی کرد و عدم ارائه رای اعتماد به آنها را به منزله دشمنی مجلس با دولت ندانست. محمد قسیم عثمانی دیگر موافق وزیر پیشنهادی ورزش بود که گفت: انشالله با رای به آقای گودرزی، عدم رای به وزرای پیشنهادی پیشین را جبران کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات