موافق وزیر پیشنهادی ورزش:

یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس عدم رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی پیشین ورزش و جوانان را به منزله تقابل مجلس و دولت ندانست.

به گزارش افکارنیوز ، فتح​الله حسینی نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در موافقت با محمود گودرزی، وزرای پیشنهادی قبلی را هم خوب ارزیابی کرد و عدم ارائه رای اعتماد به آنها را به منزله دشمنی مجلس با دولت ندانست و گفت: در حال حاضر دشمن وضعیت نظام ما را می​بیند و تا کنون در برنامه​هایش علیه کشور ما به شکست خورده است. در حال حاضر هم وزیری روستایی زاده معرفی شده که هم دارای تجربه است و هم دارای تخصص. او تجربیات ارزشمندی در زمینه ورزش دارد و در مدیریت ورزش هم خوب کار کرده است.

وی با بیان اینکه گودرزی وابستگی به هیچ گروه و جریانی ندارد، ادامه داد: او برای جوانانی که در عرصه زندگی خود رنج می​برند، می تواند سودمند باشد. او همواره در راستای کمک به مناطق روستایی و محروم پیش رفته و با تمام توان از انها دفاع کرده است.

به گفته وی، امروز انصاف نیست که پس از چهار سال به دولت تدبیر و امید کمک نکنیم. مردم این دولت را انتخاب کرده اند و ما باید به این دولت برای تحقق برنامه​هایش کمک کنیم. دولت هم باید برای حل مشکلات جوانان کمک ویژه​ای بکند. این دولت با برنامه​های مفیدی که دارد می تواند بلافاصله در راستای ورزش استان​ها پیش رود و با برنامه ریزی صحیح پیش رود.

نماینده سرپل ذهاب خطاب به وزیر پیشنهادی ورزش متذکر شد که نمایندگان از او انتظار همراهی با مجلس برای حل مشکلات جوانان را دارند و به کسانی که حتی نیازمند یک توپ هستند توجه کند.

به گزارش خبرآنلاین، حسینی در پایان تاکید کرد که گودرزی با تمام وجود از جوانان حمایت خواهد کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات