علی فتح الله زاده مدیر باشگاه استقلال می گوید این بار خودش پای کار ایستاده و نمی گذارد هزینه اضافه در فصل نقل و انتقالات به تیم تحمیل شود. او البته از علی آبادی و کمیته ملی المپیک ایران هم به شدت شاکی است.

به گزارش افکارنیوز ، علی فتح الله زاده ابتدا از نقل و انتقالات زمستانی تیمش سخن می گوید. از اینکه اگر بازیکنی را می گیرد به خواست مربی تیم است اما این بار خیلی محدود و مشخص: «این بار ما بازیکن کیفی می خواهیم و کسی را می گیریم که به درد مان بخورد! امسال در خریدهای زمستانی مان دقت بیشتری می کنیم تا بودجه باشگاه هدر نرود.

سال قبل خریدهای بیشتری داشتیم اما خیلی کارایی شان بالا نبود اما این بار سعی کردم خودم هم در کنار کادرفنی باشم تا در خریدهای مان در شلوغ بازی اطراف تیم نیفتد و همه با نظم بیشتری روی خرید ها نظارت داشته باشیم. ما الان هدف مان خرید یک هافبک طراح است و یک دفاع راست خوب. با چند گزینه وارد مذاکره شدیم. یک بازیساز خارجی را کادرفنی دیدند و قرار است که تا ۴ روز آینده این بازیکن را بگیریم و برای گزینه های دیگر هم خیلی وسواس به خرج می دهیم. »

او که تا به حال کبه و اولادی را خریده است، می گوید: «این بازیکنان با نظر مستقیم سرمربی جذب شدند و قطعا خریدهای خوب و بی حاشیه ای می شوند. »
او درباره اعتراض گروهی از هواداران تیمش به خرید اولادی به جای مجیدی می گوید: «اصلا این طور نیست. هیچ بازیکنی جایگزین فرهاد مجیدی نمی شود و هیچ کس نمی تواند جای خالی فرهاد را برای ما پر کند. »
او می گوید من اگر بازیکنی را خودم بخواهم این را به کادرفنی می گویم و او را خواهش می کنم که جذب کنند. مثلا فرهاد مجیدی با خواهش من از قلعه نویی جذب شد یا مثلا خودم شریفات را دوست داشتم و راضی به رفتنش نبودم اما او را از دست دادیم. »

او درباره شایعه آبی پوش شدن مسلمان هم می گوید: «محسن مسلمان یک بازیکن با کیفیت است که اگر بتوانیم جذبش کنیم خوشحال می شویم. او این قدر خوب هست که اگر به تیم مان اضافه شود، کارایی بالایی داشته باشد. باید بازیکنی بگیریم که به درد تیم بخورد. من قبول دارم که در این مدت خریدهای اشتباه هم زیاد داشتیم و در نتیجه هزینه زیادی را پرتی داده ایم که نباید در این وانفسای بی پولی، پول های مان اینگونه هدر برود. »

فتح الله زاده درباره خرید دفاع راست هم می گوید: «ما بهترین دفاع راست ایران را در تیم مان داریم. به نظر من خسرو در این پست، بهترین آسیاست. اگر گوش راست پیدا کنیم حتی خسرو می تواند عقب بیاید و آنجا بازی کند. البته اینکه من می گویم بحث فنی نیست. در نهایت کادرفنی و سرمربی تیم تصمیم می گیرد چه تصمیمی بگیرد و هر بازیکنی که نیاز آنها باشد را ما برای شان می خریم. البته این نظر کادرفنی هم هست که بیشتر دقت کنیم و این بار بازیکنی که ارزش آمدن نداشته باشد، نمی گیریم. دیگر تصمیم جمعی گرفتیم که بازیکن خوب بگیریم. »

او سپس یادی هم می کند از رویانیان و حرف های جدیدش؛ اینکه او گفته بدون فتح الله زاده، خوابش نمی برد. مدیر آبی ها در این باره هم می گوید: «الحمد الله پس رفاقت به چی می گویند؟ من باید بتوانم استرس های او را کم کنم. اینکه اگر او بدون اذیت من خوابش نبرد و نخوابد که برای سلامتی اش ضرر دارد پس سردار جان شما مرا اذیت کن و آسوده بخواب که من بیدارم! »

فتح الله زاده در ادامه با اشاره به بازی پرسپولیس و میلان هم گفت: «حاجی جان این ها چه تیمی را به تهران آوردند؟ یکسری پیرمرد هم سن من و سردار که آوردن شان کاری ندارد این ها چند سال شان است؟ (او با صدایی بلند می خندد و این جملات را می گوید. ) این ها یک سری بازیکن خاطره انگیز هستند و دوران شان تمام شده اما من تا تابستان آینده تیم اصلی یکی از تیم های بزرگ اروپا را به تهران می آورم تا خیال همه راحت شود. »

او در پایان هم طعنه ای می زند به رویانیان برای تلاش هایش و می گوید: «یک اسفندی برای سردار رویانیان دود کنید که یک وقت چشم نخورد! »

فتح الله زاده البته هنوز سر حرفش هست و از کفاشیان گلایه دارد. از اینکه به جای گذاشتن نشست بین بلاتر و مدیران باشگاه ها، او را به دفتر کار معصومه ابتکار برده تا درباره یوزپلنگ ایرانی صحبت کنند. او که حرف هایش پاسخ کفاشیان را به همراه داشته است، درباره اینکه گفته بلاتر را برده اند به مرغداری، می گوید: «به جای اینکه بلاتر را به مرغداری یا دامپروری ببرند باید او را می آوردند تا با مدیران باشگاه ها دیدار کنند. این ماجرا هم هیچ ارتباطی به دولت نداشته. خانم ابتکار یک مدیر قوی است و بلد بوده چطور کلک بزند تا کارش پیش برود و فدراسیون ما هم به جای حرمت قائل شدن برای باشگاه ها سهم ما را به یوزپلنگ یا مرغ و خروس داده است. این وسط خانم ابتکار کارش را انجام داد و سر باشگاه ها بی کلاه ماند. من کلی عکس یادگاری با بلاتر دارم و چند بار او را دیدم اما این حق دیگر باشگاه ها بود که با او حرف بزنند اما این حق از ما گرفته شد. »

او البته فقط از دست کفاشیان شاکی نمی شود. فقط کافی است بشنود که محمد جمشیدی به عنوان نماینده باشگاه ها برای مجمع کمیته ملی المپیک انتخاب شده تا حسابی فوران کند: «یعنی چه؟ این چه کاری است که می کند. محمد جمشیدی برای من عزیز است و محترم اما علی آبادی و دوستانش که این رای را دادند چه فکر کردند؟ مگر می شود جایی که امثال عابدینی سالهاست تیمداری می کنیم آن وقت جمشیدی بیاید به عنوان نماینده باشگاه ها؟ من همین فردا برای دفاع از حق باشگاه ها طوماری جمع می کنم و برای کمیته بین المللی المپیک می فرستم کجای دنیا نماینده باشگاه ها را خودشان منصوب می کنند. این کار خلاف قوانین بین المللی است و بی احترامی به باشگاه ها… »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات