لاوره؛

هافبک صربستانی استقلال گفت: «۱۰ روز است از باشگاه خواسته ام پاسپورتم را به من بدهند اما این کار را نکردند. »

به گزارش افکارنیوز ، گوران لاوره درباره وضعیت خود با آبی پوشان عنوان کرد: «می خواهم اینجا مساله ای را بیان کنم و روی آن تاکید داشته باشم. من هنوز بازیکن استقلال هستم و بحث جدایی ام مطرح نیست. نمی خواهم قراردادم را با استقلال فسخ کنم. »

وی درباره اینکه اگر بازیکن استقلال است چرا در تمرین حاضر نمی شود گفت: «وقتی از باشگاه تماسی گرفته نشده و اطلاعی درباره شروع زمان تمرین داده نشده است چطور باید خودم به آنجا می رفتم؟ این ممکن نبود. از سوی دیگر وقتی باشگاه به تعهدات مالی اش عمل نکرده است انگیزه ای برای حضور در تمرین ندارم. »

لاوره افزود: «از سوی دیگر، ۱۰ روز است از باشگاه خواسته ام پاسپورتم را به من بدهند اما این کار را نکردند. می خواستم در سه، چهار روزی که تعطیلات بود به کشورم برگردم اما پاسپورت نداشتم و مجبور شدم در تهران بمانم. »

وی درباره اینکه قرار است جلسه ای میان مدیربرنامه های او و باشگاه استقلال برگزار شود تا قراردادش فسخ شود گفت: «من از این موضوع اطلاعی ندارم. شاید باشگاه با مدیربرنامه هایم صحبت کرده باشد اما کسی به من چیزی نگفته است. »

لاوره درباره اینکه با توجه به عدم حضورش در تمرینات این روزها کلا چه می کند اظهار داشت: «من فعلا تهران را می بینم. در این چند روز بارها به برج میلاد رفتم و خیلی از این ساختمان عجیب لذت بردم. جاهای دیگر تهران هم قشنگ است. دوست دارم تا فرصت هست اماکن دیدنی شهر را ببینم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات