اتفاقات نقل و انتقالات نیم فصل برای پرسپولیس به اوج خود رسیده و ۶ بازیکن از این تیم جدا شدند.

به گزارش افکارنیوز ، حدود ۱۰ روز تا شروع نیم فصل دوم لیگ برتر باقی مانده و با توجه به این که در نقل وانتقالات نیم فصل قرار داریم، تیم های لیگ برتری با وسواس و سرعت خاصی به دنبال رفع نقاط ضعف شان هستند و می کوشند تا بازیکنان موردنظرشان را جذب کنند.



محسن مسلمان اولین بازیکنی بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس با توجه به روابط خوب شان با سعدمحمدی خواستار جذب او شدند. از آنجایی که ذوبی ها خواهان جذب خانزاده و غریبی بودند در ابتدا از پرسپولیسی ها این دو بازیکن را با ۵۰۰ میلیون تومان پول نقد خواستند و پس از سفر رویانیان به اصفهان و انجام مذاکرات جدید اعلام شد که این جابه جایی ها انجام شدنی است و روز گذشته مراحل پایانی خود را طی کرد.



در حالی که خانزاده و غریبی مهره های رویانیان برای این جابه جایی بین دو باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن بودند، ناگهان یحیی گل محمدی هم با توجه به تمایل دایی برای جذب رضا نوروزی روی این دو بازیکن دست گذاشت که البته با توجه به اتفاق هایی که در پرسپولیس افتاد این جابه جایی ها انجام نشد و دیروز اعلام شد که رضا نوروزی در نفت می ماند.



هرچند که مسلمان از استقلال هم پیشنهاد دارد ولی طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس او سرخپوش شده تا اولین شکار بزرگ سرخ ها در نقل و انتقالات نیم فصل باشد.



اما جدا از اینها غلامرضا رضایی موفق شد تا با وساطت حسین فرکی و مسئولان باشگاه فولاد، رضایتنامه اش را از باشگاه پرسپولیس بگیرد تا به اردوی فولادی ها در کیش ملحق شود.



هادی نوروزی دیگر مهاجم جدا شده پرسپولیس نیز در حال مذاکره با تیم های مورد نظرش است و نکته مسلم در مورد نوروزی این است که او به طور قطع از پرسپولیس جدا خواهد شد.



رضا محمدی دروازه بان سکونشین پرسپولیس که قصد ندارد در این تیم بماند، در حال حاضر از نفت و ذوب آهن پیشنهاد دارد که با توجه به جدایی سوشا مکانی از نفت، می توان محمدی را به نفت نزدیک تر دانست.



اما خروج مارکو سپانوویچ از لیست پرسپولیس نکته دیگری است که حرف و حدیث های زیادی را برای سرخ ها به وجود آورده است. سپانوویچ که حتی پیراهن شماره ۸ پرسپولیس را پوشید کم اثرترین بازیکن پرسپولیس در نیم فصل اول بود و خیلی زود در لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس قرار گرفت. مارکو که با توجه به شرایطش چاره ای جز جدایی از پرسپولیس ندارد با مسئولان باشگاه به توافق هایی دست یافت تا ششمین بازیکن لیست خروجی پرسپولیس در نیم فصل باشد.



نکته قابل توجه در مورد لیست مازاد و لیست خریدهای پرسپولیس در جایی است که رویانیان قبلا اعلام می کرد چنین لیست هایی در پرسپولیس وجود ندارد و از کسانی که در مورد آن بنویسند شکایت می کند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات