هافبک جدید سرخپوشان گفت: چون اعتقاد دارم پرسپولیس شرایط قهرمانی در هر دو جام را دارد، به این تیم آمدم.

به گزارش افکارنیوز ، پس از حرف و حدیث فراوان بالاخره محسن مسلمان به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. از همین رو گفت وگویی با او انجام دادیم که در زیر می خوانید:

 خیلی ها دوست دارند بدانند چرا انتخاب محسن مسلمان پرسپولیس بوده؟

این موضوع کاملا مشخص است من نمی توانم دروغ بگویم خیلی دوست داشتم به پرسپولیس بیایم و در این باره با مدیرعامل ذوب آهن و حتی رویانیان صحبت کردم. در یک پروسه کمی طولانی بالاخره توافقات انجام شد. من با ذوب آهن قرارداد داشتم و مجبور بودم که تابع قوانین باشم.

 اما مشخص بود که از این تیم جدا می شوی.

بله، اما دوست داشتم همه چیز قانونی باشد تا خدای ناکرده پل های پشت سرم خراب نشود. بالاخره پس از پروسه یک ماهه به پرسپولیس آمدم که از این بابت هم بسیار خوشحالم.

چرا پرسپولیس را انتخاب کردی؟

چون بهترین شرایط را برای قهرمانی در دو جام، پرسپولیس دارد همه چیز مهیاست و من هم می توانم به این تیم کمک کنم. اهل قول دادن نیستم اما با تمام وجودم سعی می کنم تلاش های رویانیان، آذری و حتی دایی را جواب بدهم بالاخره هر کدام از این عزیزان زحماتی را کشیدند و حالا من هم باید ان شاءالله از خجالت آنها دربیایم.

 چطور می خواهی این کار را انجام دهی؟

ان شاءالله با قهرمانی در دو جام. از فردا با پرسپولیس استارت می زنم و خیلی خوش بین به قهرمانی هستم. چون پرسپولیس امسال تیم متفاوتی است.
 حضور نوری یکی از بهترین هافبک های تیم ملی در این تیم برای تو دردسرساز نمی شود؟

خیر، به جز نوری، صادقیان و خلعتبری هم در پست من هستند. من تلاش می کنم بازی کنم. آمده ام به تیم کمک کنم نیامدم دنبال این مسائل و حواشی ها باشم. کار خودم را می کنم و مطمئنم همه ما یک هدف داریم یعنی قهرمانی.

آیا برای آمدنت از صادقیان هم مشاوره گرفتی؟

صادقیان یکی از بهترین دوستان من است چون از بچگی با پیام بازی می کردیم و در ذوب آهن بودیم. چشم بسته همدیگر را پیدا می کنیم. من به بازی او خیلی اعتقاد دارم و می دانم که موفق می شود. سوال خاصی از پیام نپرسیدم چون خودم دوست داشتم به پرسپولیس بیایم نه جایی دیگر. پیشنهاد هم داشتم اما دوست دارم سال های خوبی را در پرسپولیس داشته باشم. نمی دانم موضوع قراردادم در انتهای فصل چه می شود اما دوست دارم امسال پرسپولیس به جام باشگاه ها برود. تیم خوب و یکدستی داریم مخصوصا از لحاظ کادر فنی.
با دایی هم رابطه خوبی داری؟

وقتی اسم دایی می آید دیگر لازم نیست بخواهیم درباره اش حرف بزنیم. چون همه چیز مشخص است. من فقط می توانم این را بگویم آمده ام که جواب زحمات دایی و رویانیان را بدهم. می خواهم خوب باشم اما بازیکنانی هم که از پرسپولیس جدا شدند واقعا خوب بودند.

منظورت خانزاده و غریبی است؟

بله، مطمئنم این دو نفر هم برای ذوب آهن بازیکنان خوبی خواهند شد همانطور که در تیم ملی زیر ۲۲ سال بازیکنان موثری هستند. امیدوارم که بتوانم به اهدافم در این تیم برسم. البته کارم سخت است. با تمرکز و با انگیزه پیراهن پرسپولیس را می پوشم و ان شاءالله سعی می کنم جواب انتظارات را بدهم.
 حرف خاصی مانده است؟

فقط به هواداران می گویم آمده ام کمک کنم پرسپولیس قهرمان شود. من پرسپولیس را دوست دارم و نمی خواهم زیاد در حالی که در اول راه هستم جار و جنجال به پا کنم. اما مطمئن باشید سعی خواهم کرد در زمین جواب همه چیز را بدهم. کارم سخت است اما از کار سخت نمی ترسم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات