تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نخست بازی مقابل لبنان با یک گل به پیروزی رسید.

به گزارش افکارنیوز ، نیمه نخست مسابقه تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ایران تمام شد.

تک گل بازی را امیرحسین صادقی در دقیقه ۳۹ وارد دروازه لبنان کرد.

این مسابقه بخاطر انفجار شدید تروریستی که امروز (سه شنبه) در نزدیکی سفارت ایران در بیروت صورت گرفت، بدون حضور تماشاگران از ساعت ۱۹ (به وقت تهران) در ورزشگاه کمیل شمعون برگزار شد.

نیروهای ارتش لبنان وظیفه حفاظت کامل و ایجاد امنیت برای برگزاری مسابقه را درون استادیوم و مناطق اطراف ورزشگاه برعهده داشتند.

تیم ایران در این بازی با چهار تغییر نسبت به بازی با تایلند با ترکیب دانیال داوری، مهرداد بیت آشور، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، امیرحسین صادقی، رضا حقیقی، جواد نکونام، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد و علیرضا جهانبخش به میدان رفت.

تیم ایران با لباس های یکدست سفید رنگ و لبنانی ها با لباس های یکدست قرمز رنگ در زمینی فوق العاده بی کیفیت مقابل هم ایستادند. کارلوس کی روش سرمربی ایران پیش از مسابقه نسبت به وضعیت زمین ابراز نگرانی کرده بود.

شروع مسابقه با حملات و فشار تیم لبنان آغاز شد و آنها در چند صحنه با نفوذ از جناح چپ و ارسال سانتر روی دروزاه سعی در خلق موقعیت داشتند و یکی، دو موقعیت نسبتا خطرناک را در محوطه جریمه تیم ایران بدست آوردند اما مدافعان ما آن را دفع کردند.

در ادامه تیم ایران هم کم کم خودش را در زمین پیدا کرد اما حمله و دفاع از سوی هر دو تیم باعث پربرخورد شدن بازی و توقف های پی درپی توسط داور چینی شده بود.

در دقیقه۲۶ علیرضا جهانبخش در میانه زمین با کنترل توپ و عبور از یک بازیکن در موقعیت خوب شوت زنی پشت محوطه جریمه قرار گرفت اما ضربه او از جناح مخالف به بیرون رفت.

بلافاصله پس از این صحنه لبنانی ها حمله کردند و پس از دفع نه چندان خوب ضربه یکی از بازیکنان این تیم توسط دانیال داوری نهایتا نفوذی از جناح چپ و ارسال سانتر برای این تیم شکل گرفت که مهاجم آنها بالای سر دو مدافع تیم ایران به توپ ضربه زد اما به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۳ باز هم حمله خوبی از تیم ایران باز هم روی عملکرد علیرضا جهانبخش صورت گرفت که او توپ را از جناح چپ روی دروازه سانتر کرد که مدافعان لبنان آن را به کرنر فرستادند. پس از ارسال کرنر توپ در چند رفت و برگشت به نکونام رسید که شوت محکم او را دروازه بان لبنان دوباره به کرنر فرستادند.

در دقیقه ۳۸ اشکان دژاگه نفوذی از جناح راست انجام داد که مدافع لبنان با تکلی که مشکوک به خطا بود، توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۳۹ این کرنر را مسعود شجاعی روی دروازه فرستاد و امیرحسین صادقی با ضربه سر توپ را وارد دروازه لبنان کرد.

در دقیقه ۴۶ ضربه جواد نونام با اختلاف به بیرون رفت.

در نهایت نیمه نخست با یک گل به سود ایران به پایان رسید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات