با قطعی شدن جذب فرزادحاتمی توسط باشگاه پرسپولیس احتمال جدایی سیدصالحی از این تیم هرروز قوت بیشتری می گیرد. آخرین اخبار از وضعیت سید صالحی با پرسپولیس برگزاری جلسه ای برای روشن شدن تکلیف این بازیکن است.

  بازیکنی که حضور در پرسپولیس را با گل سه امتیازی مقابل تراکتورسازی آغاز کرد، شرایط چندان خوبی را سپری نمی کند و رفته رفته به درب خروج نزدیک می شود!

از ابتدای فصل نقل و انتقالات نیم فصل بحث فروش سید مهدی سید صالحی بر سر زبان ها افتاد و از سپاهان به عنوان جدید ترین مشتری مهاجم پرسپولیس نامبرده شد.

در ابتدا مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی شدند که برنامه ای برای فروش سید صالحی ندارند و قطعا در نیم فصل دوم نیز روی گلزنی سید صالحی حساب خواهند کرد.

اما گذشت زمان خلاف این موضوع را ثابت کرد و مذاکره با گزینه هایی چون رضا نوروزی و فرزاد حاتمی، نشان داد که کادرفنی پرسپولیس برای انتخاب جانشین مهاجم بلندقامت تیمش جدیت خاصی دارد.

اتفاقی که دلخوری و ناراحتی سیدصالحی را به دنبال داشته و حتی خود او را هم به فکر جدایی از پرسپولیس انداخته است.

البته پرسپولیسی ها هم کاملا زیرکانه و حساب شده به دنبال این بودند که خود سیدصالحی برای جدایی از پرسپولیس پیش قدم شود که با توجه به جدی شدن جذب مهاجمانی چون حاتمی و نوروزی، خواسته آن ها عملی شده است!

در نشستی که ظرف چهل و هشت ساعت آینده بین مسئولان باشگاه، کادرفنی و سید صالحی برگزار خواهد شد، تکلیف مهاجم دلخور پرسپولیسی ها که محترمانه به سمت درب خروج هدایت شده، مشخص می شود.

لازم به یادآوری است که سید صالحی پیش از اینکه حضور حاتمی در پرسپولیس قطعی بشود ۲ بار با این بازیکن درتیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان هم بازی بود اما هرگز رابطه خوبی با این بازیکن نداشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات