ستاره خط میانی تیم ملی فرانسه از پیروزی ارزشمند تیمش در بازی برگشت پلی آف مرحله انتخابی جام جهانی برابر فرانسه به عنوان کاری خارق العاده یاد کرد.

به گزارش افکارنیوز ، فرانک ریبری می گوید برد شب گذشته (سه شنبه) تیمش در استاده فرانس برابر اوکراین که جواز حضور خروس ها به جام جهانی ۲۰۱۴ را صادر کرد، صحنه به نمایش در آمدن اراده و شهامت او و هم تیمی هایش بوده است.

تیم ملی فرانسه با پیروزی ۳ بر صفر در خانه در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت ۳ بر ۲ اوکراین را شکست داد تا کابوس جا ماندن از جام جهانی، اتفاقی که از سال ۱۹۹۴ به بعد برای خروس ها رخ نداده به حقیقت مبدل نشود.

ریبری ۳۰ ساله در پایان این بازی با اعتراف به این که نتیجه بازی رفت، فرانسوی ها را تا حدودی ناامید کرده بود به شبکه TF۱ فرانسه گفت: اتفاقی زیبا و حیرت آور رخ داد و ما توانستیم یک کار خارق العاده را به حقیقت تبدیل کنیم. هواداران با ما بودند. ما به خاطر نتیجه بازی رفت بسیار تحت فشار قرار داشتیم و به همین خاطر این پیروزی برای مان واقعا بزرگ و زیبا بود.

ریبری افزود: از آخرین باری که چنین حمایتی را از هواداران مان در استاده فرانس دیده بودم مدت ها می گذشت. بازی رفت در اوکراین سیلی به موقعی به صورت ما نواخت و سبب شد در بازی برگشت تا انتهای کار بجنگیم. حالا بسیار خوشحالیم و با روحیه ای مضاعف راهی تیم های باشگاهی مان می شویم. تحمل نرفتن به برزیل واقعا سخت بود. ما شجاعانه بازی کردیم و همه از آن لذت بردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات