مدیرعامل باشگاه بورسیادورتموند معتقد است تیمش برای رویارویی با بایرن مونیخ از نظر دفاعی در شرایط حادی قرار دارد.

به گزارش افکارنیوز ، هانس یواخیم واتسکه در گفت وگویی با روزنامه بیلد اظهار داشت: هرکسی که بگوید در دیدار با بایرن مونیخ، شانس موفقیت ۵۰ به ۵۰ است، ظاهرا واقعیت ها را درک نمی کند. من که تاکنون چنین وضعیت سختی را در منطقه دفاعی تیم بورسیادورتموند به چشم ندیده ام.

به اعتقاد این مقام پس از آنکه لوکاس پیژک و نوون سوبوتیچ با مشکل مصدومیت مواجه شدند، در دیدار دوستانه سه شنبه شب تیم ملی آلمان در ومبلی مقابل انگلیس (برد یک بر صفر) دو مدافع دیگر زردپوشان دورتموندی یعنی مارسل اشملسر و ماتس هوملس نیز مصدوم شدند و تیم نایب قهرمان بوندس لیگا و اروپا به یکباره کل ۴ مدافع اصلی اش را از دست داد.

واتسکه افزود: برای رویارویی با بایرن هر ۴ مدافع اصلی ما که در فینال لیگ قهرمانان اروپا در اواخر بهار گذشته مقابل بایرن، غیبت دارند. به نظر می رسد در این منطقه بمب اتمی منفجرشده است. همان زنجیره دفاعی که ما توانستیم با اتکا به آن صاحب بوندس لیگا و جام حذفی آلمان شویم.

وی ادامه داد: البته در مورد اشملسر و هوملس مسئولان تیم ملی را مورد انتقاد و ملامت قرار نمی دهیم. دوست هم نداریم در این مورد حرفی بزنیم که جنجال درست شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات