این روزها همه از او به عنوان شخصی که جاسوس عادل فردوسی پور در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس که مدتی پیش و با حضور برخی از فوتبالی هات برگزار شد، صحبت می کنند.

به گزارش افکارنیوز ، این روزها همه از او به عنوان شخصی که جاسوس عادل فردوسی پور در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس که مدتی پیش و با حضور برخی از فوتبالی هات برگزار شد، صحبت می کنند.

گفته می شود که رسول کربکندی راپورت حرف های امیر قلعه نویی در آن جلسه را که فردوسی پور را به دلالی متهم کرده بود را به این مجری داده است. به همین منظور سراغ کربکندی رفتیم و گفتگویی با وی ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

برنامه دوشنبه شب نود باعث شدتا در شرایطی که از فوتبال دور هستید، نام تان بر سر زبان ها بیفتد و این روزها همه از شما به عنوان جاسوس عادل در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس که مدتی پیش برگزار شد، صحبت کنند. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

- عادل در برنامه دوشنبه شب نود از من به عنوان یکی از کسانی که در آن جلسه حضور داشتم نام برد نه بعنوان جاسوس خودش! من آدم کسی نیستم و برای هیچ کسی هم جاسوسی نمی کنم. عده ای از صحبت های عادل در برنامه دوشنبه شب اش برداشت سوء کردند. عادل نگفت که من خبرچین او در آن جلسه بودم و نمی دانم چرا به من انگ جاسوس بودن را چسبانده اند. در خانه ننشسته ام که مامور خبر بیار و ببر این و آن شوم. این صحبت هایی که در موردم مطرح می شود حسابی اعصابم را خرد می کند.

حالا آیا قلعه نویی در آن جلسه گلایه ای از فردوسی پور کرده بود؟

- بحثی که در آن جلسه مطرح شد اصلا ارتباطی به مباحث دلالی و این حرف ها نداشت. قلعه نویی در آن جلسه از عادل و برنامه اش گلایه کرد و گفت که برنامه اش باعث دو چندان شدن تنش ها در فوتبال می شود. اصلا صحبتی از دلالی نشد که حالا می گویند جاسوس عادل بوده ام و به او گفته ام که قلعه نویی به دلالی متهمش کرده است. برداشت ها از صحبت های فردوسی پور اشتباه بود و اینکه آیا قلعه نویی این مجری را به دلالی متهم کرده است یا خیر را نمی دانم.

آیا پس از آن برنامه استقلالی ها سعی کردند با شما صحبت کنند تا به اصل قضیه پی ببرند؟

- استقلالی ها پیغام زیاد دادنداما نمی دانم چرا زنگ نزدند تا مرد و مردانه با هم صحبت کنیم. آنقدر جرات دارم که اگر کاری کرده باشم، انکار نکنم و به آن اعتراف کنم.

در جریان هستید که میرشاد ماجدی غیرمستقیم از شما انتقاد و عنوان کرده است مربی که به اخلاق مدار بودن شهره است با آن کارش به معنای واقعی اخلاق را معنا کرده است؟ حتی این سرپرست در صحبت هایش از اصطلاح آویزان بودن هم برای آن شخص استفاده کرده است.

- اگر منظور ایشان من بوده ام باید بگویم که آویزان خودشان هستند نه من. اگر آویزان بودم بدون تیم نمی ماندم. ماجدی با آن صحبت شأن و شخصیت خودش را را نشان داده است. اگر می خواستم آویزان باشم حالا در فوتبال به مربی که اخلاق مدار است شهره نمی شدم. آنقدر سالم و بدون حاشیه کار کرده ام که چنین لقبی را به من داده اند. ضرب المثل «آش نخورده و دهان سوخته» مصداق شرایط این روزهای من است. آقای ماجدی بهتر بود اول از بابت اینکه آیا جاسوسی کرده ام یا خیر مطلع می شدند و بعد صحبت می کردند تا اینطور شخصیت خودش را زیر سوال نبرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات