قلعه نویی سیاوش را نمی خواهد

اکبرپور در نیم فصل نخست در ترکیب استقلال به هیچوجه عملکرد قابل قبولی نداشت و به تذکرات پی در پی امیر نیز بی اعتنایی کرد تا از چشن سرمربی استقلال بیفتد.

گروه ورزشی - سیاوش اکبرپور یکی از بازیکنانی است که امیر قلعه نویی به او اعتقاد زیادی دارد و در چند سال اخیر هر کجا که رفته، او را با خود برده و جالب اینکه در ترکیب اصلی به او بازی داده است به گونه ای که همگان اکبرپور را پسر قلعه نویی می دانند.

به گزارش افکارنیوز ؛ قلعه نویی حتی در ابتدای فصل جاری پیراهن شماره ۱۰ استقلال را به اکبرپور داد تا میزان اعتقادش را به این مهاجم نشان دهد اما خبر می رسد که پسر خلف قلعه نویی چند صباحیست که بدجوری از چشم پدرش افتاده و قلعه نویی درصدد است تا او را به تیم دیگری واگذار کند! اکبرپور در نیم فصل نخست در ترکیب استقلال به هیچوجه عملکرد قابل قبولی نداشت و به تذکرات پی در پی امیر نیز بی اعتنایی کرد تا از چشن سرمربی استقلال بیفتد.

با توجه به جذب مهاجمان جدید نظیر اولادی و کبه و احتمال حضور یک مهاجم دیگر در استقلال و ترافیک ایجاد شده در این خط، قلعه نویی بدش نمی آید تا مهاجم عصبی و پرحاشیه خود را به تیم دیگری واگذار کند. با توجه به اینکه قلعه نویی نظری روی این بازیکن ندارد، در صورتی که پبشنهاد خوبی را برای وی برسد، قطعا او را در لیست فروش قرار خواهد داد. نکته جالب اینکه قلعه نویی حتی راضی شده در ازای به خدمت گیری رضا نوروزی، سیاوش اکبرپور را به باشگاه نفت بدهد و مسئولان باشگاه نفت سرگرم بررسی این پیشنهاد معاوضه هستند.

تنها دلیلی که شاید اکبرپور را در استقلال ماندنی کند، این است که این بازیکن طی دو سال گذشته از استقلال پول کمی دریافت کرده و همین نکته سبب شده تا جدایی وی بار مالی سنگینی برای باشگاه در این روزهای بی پولی به همراه داشته باشد و از همین رو شاید به دلیل مشکلات مالی قلعه نویی قید فروش اکبرپور را بزند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات