قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: پروژه انتقال ایمان مبعلی به استقلال تهران را تمام شده بدانید و این بازیکن تا آخر فصل با ما می ماند.

به گزارش افکارنیوز ، علی پورکیانی در مورد اینکه ایمان مبعلی اعلام کرده دوست دارد به استقلال تهران برود اما تابع تصمیمات باشگاه است، عنوان کرد: مدیریت باشگاه تصمیم گرفته، ایمان مبعلی تا پایان امسال کنار ما باقی بماند. این مسئله از طرف باشگاه تمام شده است و ایمان تا پایان فصل کنار ما است. پس از اتمام قرارداد او می تواند باشگاه مورد نظرش را انتخاب کند. ما به توانایی این بازیکن در حال حاضر نیاز داریم.

وی در مورد اینکه آیا استقلال خوزستان قصد جذب بازیکن جدیدی را دارد، عنوان کرد: در حال حاضر فرزاد جعفری را از استقلال اهواز با قراردادی ۳ و نیم ساله جذب کردیم. همچنین یکی دو بازیکن دیگر لیگ برتری مد نظر ما است که قصد داریم آنها را جذب کنیم. این مسئله هنوز نهایی نشده است.

پورکیانی در مورد اینکه آیا بازیکنی دیگری از جمع یاران استقلال خوزستان جدا می شود، خاطر نشان کرد: منصور نعامی، حامد محمودی و مهدی نظری از جمع ما جدا شدند و بازیکن دیگری استقلال خوزستان را ترک نخواهد کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات