مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: پرونده تیم ملی را برای من بستند و اکنون برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

به گزارش افکارنیوز ، هادی عقیلی در مورد شرایط سپاهان در نیم فصل و مسائل دیگر صحبت های زیر را انجام داد:

سپاهان در چه حال است؟

فعلا که با همان بازیکنان نیم فصل اول تمرین می کنیم و هنوز یار نگرفته ایم. باشگاه چندی نفری را مدنظر دارد تا جذب کند.

فکر می کنی نیم فصل اول برای سپاهان خوب بود؟

من خودم نیم فصل خوبی داشتم و فقط بدی کار اینجا بود که نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم. این مسئله به خصوص در جام حذفی خیلی بد بود. البته نیم فصل اول برای همه تیم ها بد بود و هیچ تیمی نتایج خوبی نگرفته و امتیازهای لازم را نگرفته است. و در جام حذفی هم اینکه نتوانستیم حتی به دور اول صعود کنیم بد بود.

چرا در جام حذفی ناکام بودید؟

در ان بازی خیلی ضعیف بودیم و معلوم بود که می بازیم.

امسال چرا سپاهان نوسان دارد؟

نوسان زیاد داشته ایم. اول فصل را خوب شروع کردیم اما دچار افت شدیم و بعد دوباره خوب شدیم و سپس بار دیگر دچار افت شدیم.

دلیل این نوسان چه هست؟

به خاطر مصدومیت بازیکنان در یکسری پست ها بازیکن کم داشتیم و این مسئله به تیم ضربه زد. گاهی اوقات در تمرین ۱۱ به ۱۱ نمی توانستیم تمرین کنیم. همان طور که در برنامه ۹۰ هم اعلام شد سپاهان در نیم فصل اول کمترین تغییر را در ترکیب ۱۱ نفره خود داشته است که این به خاطر کمبود بازیکن بوده است. امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم این کمبودها را جبران کنیم.

بعد از دو سال که به لیگ ایران بازگشتی فکر نمی کنی لیگ ایران نسبت به قبل ضعیف تر شده بود. چون نه پدیده ای از این لیگ بیرون می آید و نه ستاره ای ساخته می شود.

اینکه چرا پدیده و یا ستاره نداریم نمی توانم نظری بدهم اما بعد از دو سالی که به ایران آمدم تفاوت را در مثلث قهرمانی می بینم. قبلا در نیم فصل مثلث قهرمانی مشخص بود اما اکنون چند تیم هستند که مدعی قهرمانی هستند و اصلا هم معلوم نیست که کدام تیم شرایط قهرمانی دارند. به نظر من این پیشرفت است و لیگ از حالت سه قطبی بودن خارج شده است ولی از نظر سخت افزاری پسرفت داشته ایم. همین زمین ذوب آهن که بازی می کردیم یکی از بهترین زمین ها بود اما اکنون هنوز لیگ قهرمانان آسیا شروع نشده زمین افتضاح شده است. وضعیت طوری است که پای آبروی ایران و فوتبال اصفهان وسط است. زمین شیراز هم که گویای همه چیز است. این مسئله هم ربطی به داشتن سرمایه ندارد و فقط عدم رسیدگی باعث خرابی زمین ها است.

البته فدراسیون با همین وضعیت خواهان میزبانی جام ملت های آسیا است؟

اگر میزبانی را به ایران بدهند مطمئن باشید که به خاطر شایستگی ما نبوده است و مسائل دیگری در میان است. فعلا تنها ورزشگاهی که آبروی ایران را می خرد ورزشگاه آزادی است.

قبول داری در مورد بازیکن سازی هم ضعیف عمل کرده ایم و هنوز هم بازیکنان یک نسل قدیمی تر مورد توجه هستند؟

من فکر می کنم یک وقفه ای در بازیکن سازی در ایران رخ داد و شاید آن هم به خاطر تعویض های زیاد مربیان بوده و کمتر مربی حاضر به بازیکن سازی می شده است ولی بازیکنانی که در تیم زیر ۲۲ سال هستند بازیکنان آینده داری خواهند بود. ما در لیگ هم بازیکنان جوان خوب داریم. جهانبخش، کریم انصاری فرد، میلاد غریبی، احسان حاج صفی، خانزاده و خیلی ها دیگر بازیکنان خوبی هستند.

با سپاهان امسال قهرمان می شوید؟

صحبت از قهرمانی خیلی سخت و هیچ تیمی نمی تواند ادعا کند و با اقتدار بگوید که قهرمان است.

با کرانچار راحتی؟

بله من مشکلی با او ندارم. مربی خوبی است.
در مورد کرانچار دو دسته نظر می دهند. یکسری ها او را خوب توصیف می کنند و عده ای او را خوب نمی دانند.

من در حد یک بازیکن می توانم اظهار نظر کنم. کرانچار اولین مربی من نبوده است و هر مربی که داشته ام با او کار کرده ام. معمولا کارنامه هر کسی گویای کار اوست. او با سپاهان دو قهرمانی کسب کرده است و این قهرمانی به راحتی به دست نمی آید. این را هم بدانید که هر کسی برای خودش مخالف و موافق دارد.

پرونده تیم ملی را برای خود بسته ای؟

پرونده تیم ملی را برای من بستند! من در مورد تیم ملی فقط آرزوی موفقیت می کنم. همه این بازیکنان دوستان من هستند. تا اینجا هم خدا را شکر خوب نتیجه گرفته اند.

با بسته شدن پرونده ات در تیم ملی کنار آمده ای؟

در یک برهه ای برای من مشکلی پیش آمد و از تیم ملی جدا شدم و اکنون برگشت امکان پذیر نیست.

تلاش نکردی که این پرونده بسته نشود؟

تلاش یک بازیکن خوب بازی کردنش است. من هم این تلاش را انجام دادم. من همیشه سعی کردم از نظر فنی جلوی دید مربی باشم. فکر هم می کنم سال خوبی داشتم. اینکه به تیم ملی بیایم یا نه فقط و فقط دست سرمربی تیم ملی و مسئولان فدراسیون است. من احساس می کنم برای من تلاشی نشد.

منظورت چیست؟

من مصاحبه کردم و از کی روش عذرخواهی کردم. فکر می کنم این همان چیزی بود که باید انجام می دادم. بقیه دست من نبود و بهتر است دیگر در موردش صحبت نکنم.

بگذریم. هواداران سپاهان امسال خوب این تیم را تشویق کردند؟

صددرصد. چند بازی خیلی خوب تیم را تشویق کردند. امیدوارم در ادامه راه هم صبور باشند و دست از حمایت خود برندارند. یک تیم شاید در یک سال نتواند همه خواسته های هواداران را برآورده کند.

چرا در طول نیم فصل اول چند بار با رحمان احمدی جروبحث کردی. مشکلی بین شما هست؟

ما با هم در یک اتاق هستیم. اگر بحثی بوده فقط در همان لحظه بوده است. این بحث ها هم فنی و کاملا طبیعی است و چیز دیگری نبوده است. در تیم ملی هم من و رحمتی همین مسائل را داشتیم و یا وقتی خود سید جلال حسینی هم در این تیم بود همین اتفاقات رخ می داد. در مجموع کسی نمی تواند میانه ما را خراب کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات