سرمربی تیم کشتی آزاد گاز مازندران گفت: به دلیل یارگیری بد در ابتدای لیگ اکنون نتایج ضعیفی می گیریم.

به گزارش افکارنیوز ، بهنام طیبی پس از شکست تیم گاز مازندران برابر شهدای زنجان در لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار داشت: کشتی بسیار خوبی بود و فنون خوبی نیز رد و بدل شد با این حال زنجانی ها برابر تیم ما خیلی خوب کشتی گرفتند اما ما به بدشانسی خودمان باختیم و در صورتی که میرزایی در وزن ۹۶ کیلوگرم شصتش در نمی رفت، می توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در ابتدای فصل به دلیل نبود ملی پوشان مشخص بود که خارجی ها می توانند خیلی تاثیرگذار باشند و حتی اکنون در برخی از اوزان کشتی گیران درجه ۴ و ۵ با هم سرشاخ می شوند اما در چنین شرایطی اوضاع تیم ما با سایر تیم ها بسیار متفاوت است و به نوعی می توان گفت که رقابت نابرابری را شاهد هستیم.

طیبی خاطرنشان کرد: تیم گاز در فصل نقل و انتقالات به هیچ عنوان خوب کار نکرد و چون بار دیگر این تیم از تهران به مازندران بازگشت کمی کار برایمان سخت شد. از سوی دیگر عدم برنامه ریزی مدیران کلان شرکت گاز نیز روی کیفیت تیم ما تاثیر گذاشته و باعث باخت ما شده است. ما بسیاری از امتیازات دیگر تیم ها را در اختیار نداریم با این حال سعی می کنیم در هفته های آینده بهتر ظاهر شویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات