بازیکن قدرتی تیم ملی ایران که در دو ست ابتدایی بازی برابر آمریکا به میدان نرفت و پس از حضوری کوتاه مدت در ست سوم، از اواسط ست چهارم در ترکیب تیم ملی قرار گرفت به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

به گزارش افکارنیوز ، حمزه زرینی بازیکن قدرتی تیم ملی والیبال در پایان دیدار تیم های ملی ایران و آمریکا به عنوان موثرترین بازیکن برگزیده شد و جایزه ویژه را به خود اختصاص داد. زرینی در حالی بهترین بازیکن میدان انتخاب شد که در دو ست ابتدایی نیمکت نشین بود و در ست سوم هم حضوری کوتاه مدت در میدان داشت. این بازیکن از اواسط ست سوم به میدان آمد و با بازی فوق العاده خود ۱۰ امتیاز گرفت و عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

در تیم ایران مجتبی میرزاجانپور با کسب ۱۳ امتیاز بیشترین امتیازات را کسب کرد. شهرام محمودی، فرهاد قائمی و رحمان داودی هم هر کدام یازده امتیاز گرفتند. عادل غلامی نیز با ۱۰ امتیاز روز خوبی را پشت سر گذاشت. آرمین تشکری نیز با ۸ امتیاز در رده بعدی قرار گرفت. محمد موسوی با ۳ امتیاز و معروف و مهدوی نیز هر کدام یک امتیاز در این بازی کسب کردند.

امتیاز آورترین بازیکن میدان ماتئو اندرسون بازیکن تیم ملی آمریکا بود که ۲۵ امتیاز گرفت. ویلیام پریدی و هالت ماکسول نیز هر کدام با ۱۸ امتیاز در رده بعدی بازیکنان امتیاز آور تیم آمریکا قرار گرفتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات