مسئولان باشگاه استقلال از مدافع سایپا خواستند که خودش برای گرفتن رضایتنامه اقدام کند تا نامه رسمی برای جذب وی زده شود.

به گزارش افکارنیوز ، استقلال مدت هاست که از نبود یک مدافع راست تخصصی رنج می برد. به نوعی می توان گفت پس از جدایی علی حمودی از جمع آبی پوشان این تیم با ضعف عمده ای در این پست مواجه شد به شکلی که حتی حضور پژمان منتظری در دفاع راست هم نتوانست ضعف ها را پوشش بدهد.

به همین دلیل قلعه نویی تاکید دارد که در نقل و انتقالات نیم فصل یک مدافع راست تخصصی برای استقلال جذب شود تا قوای آبی پوشان در خط دفاع افزایش یابد.

در همین خصوص گفته می شود مسئولان استقلال بنا به درخواست قلعه نویی برای جذب مجید غلام نژاد با باشگاه سایپا وارد مذاکره شده اند و سرمربی آبی پوشان تاکید داشته که هر طور شده این بازیکن به خدمت گرفته شود.

اما پس از اینکه مسئولان استقلال با این بازیکن تماس گرفتند، غلام نژاد برای حضور در جمع آبی پوشان ابراز تمایل کرد و قرار شد خود این بازیکن با مسئولان باشگاه سایپا وارد مذاکره شود و اگر توانست رضایت آنها را برای جدایی جلب نماید آن وقت باشگاه استقلال نامه رسمی خود را برای جذب او ارسال کند.

این در حالی است که خسرو حیدری بارها به این موضوع اشاره کرده که بیشتر دوست دارد در پست دفاع راست برای استقلال بازی کند اما در صورتی که جذب غلام نژاد قطعی شود آن وقت قلعه نویی باز هم از خسرو در پست هافبک راست استفاده می کند تا حیدری همچنان از بازی در پست مورد علاقه اش دور باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات