سعید بشیری از تهیه کنندگان برنامه های شبکه چهار، از شروع تحقیقات خود برای ساخت فیلم مستندی درباره محبوبیت مرحوم ناصر حجازی، فوتبالیست پیشکسوت تیم ملی ایران خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، بشیری گفت: فکر ساخت فیلم درباره مرحوم ناصرحجازی به پیشنهاد سعید رمضانی داماد مرحوم و امیررفیعی مدیر وب سایت ناصر حجازی شکل گرفت. امیر رفیعی که از مدیران ارشد باشگاه استقلال نیز هست، به عنوان طراح و مجری طرح این پروژه بر کار عوامل فیلمساز نظارت دارد. آقای رمضانی نیز به نمایندگی از خانواده مرحوم حجازی با گروه فیلمسازی همکاری می کند. این فیلم را که هنوز نام آن قطعی نشده است، بنده تهیه می کنم و کارگردانی اش را امید محمدنژاد بر عهده دارد. فکر می کنم یک فیلم هشتاد دقیقه ای آماده شود که می خواهد به این موضوع بپردازد که دلایل محبوبیت این چهره فوتبالی چه بوده است؟ تلاش داریم از اول آذر فیلم را کلید بزنیم و فیلمبرداری نیز طبق برنامه ریزی های ما حدود یک ماه طول می کشد.


وی افزود: شخصیت ناصر حجازی گذشته از کار و حرفه اش، به سبب منش و مرام رفتاری او بین مردم محبوب شده بود. ما برای ساخت این فیلم هیچ تعاملی با فدراسیون فوتبال یا نهاد دیگری برقرار نکرده ایم. تمام هزینه ها بر عهده سایت مرحوم حجازی است و در حقیقت داریم یک کار دلانه انجام می دهیم.


بشیری در توضیحات بیشتر خود اضافه کرد: قرار است به سراغ مردم جامعه برویم و از آنان بخواهیم درباره خاطرات خود با مرحوم حجازی صحبت کنند. همیشه ناگفته هایی درباره چهره های مردمی جامعه وجود دارد و ما می خواهیم در این فیلم به ذکر همان ماجراها بپردازیم. کسانی که از حجازی تاثیر پذیرفته اند، لزوما افراد عضو تیم او نبودند و نفوذ وی در دل آدم ها چیزی بیشتر از یک ستاره ورزشی بود. ما اصلا به ناصر حجازی به عنوان کسی نگاه می کنیم که فرا تر از فوتبال و ورزش برای مردم و کشورش جریان ساز بود. بر همین اساس به زودی در سایت مذکور فراخوانی اعلام خواهیم کرد و از مردم می خواهیم عکس ها و خاطره های خود را با این فوتبالیست پیشکسوت در اختیار ما قرار دهند.


سعید بشیری پیش از این تهیه برنامه هایی چون «دو قدم مانده به صبح» ، «دور میز شب» و… را در کارنامه دارد.


چندی پیش احمد مسجد جامعی از اعضای شورای شهر تهران قول حمایت مالی به این پروژه داده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات