در پایان دیدار دوستانه راه آهن و پرسپولیس علی دایی، علیرضا حقیقی را در اختیار باشگاه قرار داد.

به گزارش افکارنیوز ، تیم های فوتبال پرسپولیس و راه آهن در دیداری تدارکاتی روز چهارشنبه در ورزشگاه درفشی فر به مصاف یکدیگر رفتند که در این بازی قرمزپوشان با نتیجه ۳ بر یک زردپوشان راه آهنی را شکست دادند اما نکته عجیب در این بازی این بود که علیرضا حقیقی در دقیقه ۴۵ بازی با پوشیدن یکی از گرمکن های مخصوص قرمزپوشان وارد زمین شد. او در صحنه دریافت یک گل از امین منوچهری، بازیکن راه آهن توپ از دستش لیز خورد و به زمین افتاد به یکباره پس از ۱۵ دقیقه حضور در زمین توسط دایی تعویض و جای خود را به نیلسون که برای استراحت به رختکن رفته بود داد.

این در شرایطی بود که دایی در ۱۵ دقیقه حضور حقیقی در زمین دو بار با فریادهای بلند به او هشدار داد که گرمکن خود را تعویض کند چون مانع پرش و جمع کردن توپ ها می شود اما حقیقی اعلام کرد که با همان گرمکن راحت تر است.

همین موضوع باعث شد که دفعه سوم دایی او را از زمین تعویض کند. پس از این موضوع حقیقی بدون توجه به مسئله ای به داخل رختکن رفت و دایی نیز برای تذکرات بیشتر همراه او رفت. در این میان سایر اعضای کادر فنی دایی را همراهی کردند تا مشکلی در رختکن پیش نیاید ولی پس از ۵ دقیقه این موضوع برطرف شد و علی دایی نیز به دلیلی که معتقد است حقیقی به دستورات او جامه عمل نپوشانده در تماسی تلفنی از سوی سرپرست تیم به حقیقی اعلام کرد روز پنج شنبه لازم نیست در تمرینات قرمزپوشان حضور پیدا کند.

این در شرایطی است که در رختکن نیز گفته می شود اتفاقات زیادی افتاد از جمله اینکه دایی معتقد بود که حقیقی باید دور زمین بدود و نباید به رختکن می رفت، اما حقیقی به دلیل سرمای هوا به داخل رختکن رفته بود. در حال حاضر نیز علی دایی دروازه بان قرمزپوشان را در اختیار باشگاه گذاشته تا کمیته انضباطی درباره او تصمیم بگیرد.

رضا محمدی دیگر دروازه بان پرسپولیسی ها نیز از فردا شنبه در تمرینات قرمزپوشان شرکت خواهد کرد.

گفتنی است علیرضا حقیقی پس از این اتفاق علی رغم رودرو شدن با خبرنگاران از هرگونه اظهارنظر درباره این اتفاق خودداری کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات