در استقلالی شدن ناگهانی اولادی، پای جواد نکونام کاپیتان تیم ملی در میان است! ظاهرا اولادی به خاطر رفاقت خیلی زیادی که با نکونام دارد مورد توجه استقلالی ها قرار گرفته و کاپیتان تیم ملی به مسئولان باشگاه استقلال توصیه کرده که دوست صمیمی اش را جذب کنند.

گروه ورزشی - مهرداد اولادی مهاجم نفت، اولین خرید استقلال در نیم فصل بود. خریدی که البته با توجه به عقبه پرسپولیسی این مهاجم و عملکرد نه چندان مثبتش در نیم فصل نخست عجیب به نظر می رسید. به ویژه اینکه اولادی در لیست بازیکنان مدنظر استقلال قرار نداشت و ناگهان ظرف چند ساعت با استقلال قرارداد بست! قراردادی که البته با واکنش منفی هواداران استقلال نیز روبرو شد.

به گزارش افکارنیوز ؛ با این وجود گفته می شود که در استقلالی شدن ناگهانی اولادی، پای جواد نکونام کاپیتان تیم ملی در میان است! ظاهرا اولادی به خاطر رفاقت خیلی زیادی که با نکونام دارد مورد توجه استقلالی ها قرار گرفته و کاپیتان تیم ملی به مسئولان باشگاه استقلال توصیه کرده که دوست صمیمی اش را جذب کنند. مسئولان باشگاه نیز که از ابتدای فصل مطالبات هافبک باسابقه تیمشان را پرداخت نکرده و بار ها و بار ها تنها به او وعده توخالی داده اند، تصمیم گرفتند تا با جذب اولادی حداقل روی هافبک ملی پوش و تاثیرگذار تیمشان را زمین نیاندازند تا احتمالا نکونام هم همانند هم پستی اش در استقلال و تیم ملی ناگهان دچار مصدومیت پولی نشود و در تمرینات غیبت نکند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات