مربی تیم فوتبال ساحلی ایران:

مربی تیم فوتبال ساحلی ایران با اشاره به عملکرد قابل تقدیر این تیم در مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره ای امارات گفت: در مرحله نیمه نهایی هم امارات میزبان جام را شکست دادیم، هم تیم داوری را و توانستیم به فینال برسیم.

به گزارش افکارنیوز ، عباس هاشم پور در مورد پیروزی تیم فوتبال ساحلی ایران برابر امارات و صعود به دیدار فینال مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره ای ۲۰۱۳، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان ایران در این بازی بسیار غیرتمندانه بازی کردند و توانستند هم امارات میزبان جام که می خواست به فینال برسد را شکست دهند و هم تیم داوری را که اشتباهات بسیاری داشت.

وی با بیان اینکه از روز نخست این جام اماراتی ها نمی خواستند ایران به جمع ۴ تیم برتر جام راه یابد چه برسد به اینکه فینالیست شود، یادآور شد: در بازی با ایتالیا، داورانی اماراتی تیم ایران را قلع و قمع کردند و با اخطارهای بی مورد، سه بازیکن اصلی ما را برای دیدار نیمه نهایی محروم کردند. با این شرایط هم بازیکنان جایگزین و جوانان ایران عملکرد خوبی داشتند و عامل صعود ایران به دیدار فینال شدند.

مربی تیم فوتبال ساحلی ایران در مورد دیدار با روسیه هم اظهار کرد: هرچند روسیه قهرمان جام جهانی است اما ما هم در این مسابقات نشان دادیم تیم قدرتمندی هستیم و برای رسیدن به پیروزی در این مسابقات و کسب عنوان قهرمانی به میدان خواهیم رفت تا موفقیت های مان در این جام را کامل کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ایران از هیچ حریفی ترس و واهمه ندارد، تاکید کرد: تمام مسئولان فوتبال ساحلی دنیا که در امارات حضور دارند، به تعریف و تمجید از تیم ایران پرداخته و اعلام می کنند تیم ساحلی کشورمان به جمع تیم های ابر قدرت دنیا در فوتبال ساحلی اضافه شده است.

هاشم پور با بیان اینکه امیدوار است با حمایت مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال و خصوصا رسانه ها، موفقیت های فوتبال ساحلی ایران ادامه داشته باشد، تصریح کرد: پس از بازگشت به ایران، با مشورت مارکو اوکتاویو و حمایت خانم شهریاری، تیم زیر ۲۳ سال را تشکیل خوایم داد تا پشتوانه خوبی برای تیم اصلی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در بازی با ایتالیا هیچ حرف خاصی نزد تا مستحق اخراج باشد اما داوران تنها دنبال ضربه زدن به ایران به هرشکلی بودند، در مورد اعلام مجدد ضربه پنالتی سوم تیم ایتالیا در آخرین بازی مرحله مقدماتی تیم ایران در این جام اذعان داشت: طبق قوانین جدید اگر دروازه بان در هنگام زدن ضربه از روی خط دروازه جلوتر بیاید و توپ را مهار کند، ضربه تکرار می شود اما پنالتی بازیکن ایتالیا به اوت رفته بود و تکرار آن بی معنی است.

مربی تیم فوتبال ساحلی ایران در پایان گفت: باید بگویم داوران اماراتی تا آخرین لجظه تلاش کردند ما را شکست دهند اما در نهایت در رسیدن به اهداف شان ناکام ماندند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امروز شنبه برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات به مصاف تیم روسیه خواهد رفت. این مسابقات در امارات برگزار می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات