مدیرعامل باشگاه استقلال به بازیکن صرب این تیم توصیه کرد که یا مشکلش را با تفاهم حل و یا از طریق فیفا کارش را پیگیری کند.

به گزارش افکارنیوز ، گوران لاوره که اعلام کرده بود باشگاه استقلال مطالبات او را پرداخت نکرده است، به همراه سفیر جمهوری صربستان به دفتر فتح الله زاده رفت.

در این نشست صمیمانه، سفیر صربستان ضمن ابراز خرسندی از حسن سلوک و برخورد خوب مدیرعامل استقلال، اظهار داشت: سه سال و نیم در ایران هستم و جز خوبی و مهربانی چیزی ندیدم. مدیرعامل استقلال از لاوره خواست یا تفاهم لازم در دفتر کار ایشان صورت پذیرد یا برای حل مسائل، از طریق فیفا اقدام شود.

گفته می شود مسئولان باشگاه استقلال پاسپورت بازیکن خود را در گاو صندوق باشگاه نزد خود حفظ کرده اند تا وی با گرفتن پاسپورت خود سریعا تهران را به نیت شکایت از استقلال ترک نکند.

با بالا گرفتن اختلاف میان باشگاه استقلال و گوران لاوره بر سر فسخ قرارداد، بازیکن صربستانی، این جنجال در رسانه های اروپایی بازتاب گسترده ای داشته. در روزهای اخیر روزنامه های ورزشی کرواسی، هنلد و بلژیک به بازتاب این خبر پرداخته و در تیترهایشان از گروگان گیری در فوتبال ایران خبر داده اند.

خبر دیگر از استقلال اینکه فریدون زندی بازیکن پیشین این تیم که دوران نقاهت خود را سپری می کند ظهر فردا به اردوی استقلالی ها در هتل اوین خواهد رفت تا دیداری با مربیان و بازیکنان استقلال داشته باشد. زندی دوشنبه ظهر ایران را به مقصد دبی ترک خواهد کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات