مذاکره ای برای جذب عنایتی نداشتیم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: حقیقی و نوروزی را از پرسپولیس می خواهیم اما تا این لحظه این باشگاه جوابی به ما نداده است.

به گزارش افکارنیوز ، علی اکبر ایرانمنش در خصوص ارسال نامه درخواست باشگاه مس به باشگاه پرسپولیس برای جذب علیرضا حقیقی گفت: ۲ بازیکن پرسپولیس را می خواهیم و برای جذب آنها نیز نامه درخواست مان را فرستادیم.

وی با بیان اینکه برنامه ای برای جذب رضا نورمحمدی نداریم، افزود: روز گذشته نامه درخواستی به باشگاه پرسپولیس فرستادیم تا رضایت نامه علیرضا حقیقی و هادی نورزوی برای باشگاه مس صادر شود. حقیقی و نوروزی را از پرسپولیس می خواهیم اما تا این لحظه این باشگاه جوابی به ما نداده و منتظر پاسخ پرسپولیسی ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در خصوص جذب کیانوش رحمتی، هادی تامینی و محمد آبشک که در تمرینات مس کرمان حاضر شده اند، گفت: هنوز هیچ بازیکنی را جذب نکردیم و قراردادی به ثبت نرسیده است. جذب رحمتی، تامینی و آبشک را تایید نمی کنم و این بازیکنان فعلا در تمرینات شرکت کرده اند تا اگر تایید شدند با آنها قرارداد ببندیم. بازیکنانی که به مس می آیند ابتدا باید چند روزی در تمرینات تست شوند بعد با آنها قرارداد ببندیم.

ایرانمنش درباره اینکه مس برای جذب رضا عنایتی اقدام کرده بود، خاطرنشان کرد: در خصوص جذب عنایتی صحبت هایی شده بود که این بازیکن را بگیریم اما هیچ مذاکره ای نشد. اگر باشگاه صبا اعلام می کرد که این بازیکن می تواند آزاد شود برای جذب عنایتی اقدام می کردیم اما عنایتی با صبا قرارداد دارد.

وی ادامه داد: فقط با بازیکنانی وارد مذاکره می شویم که رضایتنامه داشته باشند و اگر بازیکنی برای حضور در مس کرمان ابراز تمایل کند، ابتدا از او رضایت نامه می خواهیم و بعد مذاکره را آغاز می کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس در خصوص اینکه بازیکنان مدنظر مس چه زمانی قرارداد می بندند، تصریح کرد: هنوز فرصت داریم و تا زمان پایانی نقل وانتقالات قرارداد بازیکنان مدنظرمان به ثبت می رسد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات