مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اگر عده ای در تبریز جوسازی نکنند مشکلی در بازی با تراکتورسازی پیش نمی آید. »

به گزارش افکارنیوز ، سید میثم حسینی در خصوص آخرین شرایط مصدومیتش، بازی با تراکتورسازی و برخی از اتفاقات در این تیم صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید.

* ظاهرا مصدوم هستی، به بازی با تراکتورسازی می رسی؟

- خوشبختانه وضعیتم خوب است و صد در صد به بازی با تراکتورسازی می رسم.

* دیروز شایعه شده بود که مشکلی در تمرینات داشتی؟

- من دیروز فیزیوتراپی و تمرین کردم و خدا را شکر خبرنگارها هم سر تمرین بودند زیاد توجه نکنید برخی حاشیه سازی ها طبیعی است.

* بازی با تراکتورسازی را چطور می بینی؟

- بازی با تراکتور در تبریز و یا حتی در تهران سختی دارد اما امسال شرایط کمی فرق دارد.

* چرا؟

- چون دو بازیکن پرسپولیس مانند کریمی، کریم انصاری فرد، فصل گذشته در پرسپولیس بودند و حالا در تراکتورسازی همین موضوع بازی را حساس می کند و حساسیت ها بیشتر می شود از طرفی دیگر تراکتورسازی برای قهرمانی خیز بلندی برداشته و نشان داده تیمی بسیار خطرناک است. در کل حساسیت بسیار بالاست و امیدوارم با غلبه بر حساسیت کار مانند هفته های گذشته با سه امتیاز به تهران برگردیم.

* بازیکنانی که به این تیم آمده اند می توانند به پرسپولیس کمک کنند؟

- قطعاً تمام بازی های نیم فصل دوم سخت تر می شود، تیم ها از شرایط هفته های اول نیم فصل اول خارج می شوند. قطعاً برخی تیم ها در شروع لیگ هماهنگی های لازم را ندارند و هفته هفته بهتر می شوند و در نیم فصل نقاط ضعف خود را از بین می برند و قطعاً ضعف ها را از بین می برند. به همین دلیل کار سخت می شود.

* بازیکنانی که به شما اضافه شدند چطور هستند؟

- هر دو نفر از نظر روحی و روانی به تیم کمک می کنند و بچه ها در تلاشند که با این بچه ها به شرایط ایده آل برسند تا انشالله برای پرسپولیس مؤثر باشند. امیدوارم شرایط برای یک بازی خوب مهیا باشد.

* منظورت جو ورزشگاه است؟

- ما با جو ورزشگاه مشکلی نداریم، من خودم شخصاً دو سال در تبریز بازی کردم و خیلی خوب همه چیز را می دانم و می شناسم استقلال هم در تبریز مشکلی نداشت امیدوارم اتفاقی نیافتد که به کیفیت بازی صدمه بخورد و خدایی نکرده بازی دچار مشکل شود. من به نظرم هر اتفاقی که در تبریز می افتد هماهنگ شده نیست یکسری افراد هستند که دست به برخی کارها می زنند که امیدوارم اینها هم این بار منطقی و حرفه ای فکر کنند و به دنبال جو منفی نباشند.

* آیا محسن قهرمانی را بخشیدی یا نه؟

- محسن قهرمانی دوست من است صحبت این نیست که آیا او را حلال کردم یا نه ولی من آدمی نیستم که نخواهم کسی بخشیده شود. بنده خدا برای قهرمانی اتفاقی افتاد اما همه چیز تمام شد دوست دارم قهرمانی که به اشتباهش شاید پی برده باشد برگردد. من مطمئن هستم قهرمانی سختی کشیده همانطور که تیم ما هم پس از آن باخت به همراه کادر فنی سختی کشید. امیدوارم هر اتفاقی می افتد خیر باشد و محسن قهرمانی هم به کارش در این فوتبال ادامه دهد.

* در پایان اگر حرفی داری بگو؟

- حرفی ندارم فقط از هواداران پرسپولیس می خواهم در نیم فصل دوم بیشتر در هر کجای ایران یار ما باشند کارمان بسیار سخت است اما اراده قوی داریم تا همین مقامی که الآن در آن حضور داریم را در انتهای فصل هم داشته باشیم. ما تیمی یکدست و خوب و قطعاً لیاقت رسیدن به قهرمانی حتی در دو جام را داریم. مسئله ای که هواداران ما را فقط در انتهای فصل راضی می کند. یعنی قهرمانی و صعود به آسیا.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات