هافبک باتجربه شیاطین سرخ اذعان کرد تیم فوتبال آرسنال سزاوار جایگاهی است که در حال حاضر در آن قرار دارد.

به گزارش افکارنیوز ، تیم فوتبال آرسنال شنبه شب در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه ۲ بر صفر بر ساوتهمپتون غلبه کرد تا با ۲۸ امتیاز صدرنشینی خودش را استحکام ببخشد و با نزدیک ترین تعقیب کننده اش یعنی لیورپول ۴ امتیاز اختلاف داشته باشد.

منچستریونایتد، مدافع عنوان قهرمانی هم که در فصل جاری نشانی از آن منچستر با صلابت را ندارد یک شنبه شب مقابل کاردیف تازه صعود کرده ۲ بر ۲ متوقف شد تا با آرسنال صدرنشین ۷ امتیاز فاصله داشته باشد.

رایان گیگز، بازیکن- مربی شیاطین سرخ در گفت وگو با شبکه رادیویی «talkSPORT» انگلیس گفت: ما شروع ناامید کننده ای داشتیم ولی در ۱۰ بازی اخیر آن قدرها هم بد نبوده ایم. ما مقابل کاردیف هم باید به پیروزی می رسیدیم اما موفق به این کار نشدیم.

وی افزود: فصل دشواری را تاکنون پشت سر گذاشته ایم و تمامی تیم های مدعی هم متحمل شکست شده اند. در این بین تنها آرسنالی ها بوده اند که ثبات داشته اند و اگر آنها در حال حاضر در صدر جدول جای دارند، سزاوار این جایگاه هستند. ما در رقابت های مختلف حضور داشته ایم و از روی تجربه ای که داریم می دانیم که اگر بهترین نمایش خود را ارائه ندهیم به نتیجه لازم نخواهیم رسید. امیدواریم در سال نو میلادی اوضاع برای مان بهتر شود.

هافبک ۳۹ ساله شیاطین سرخ تصریح کرد: ما از ماه ژانویه به بعد با اتحاد بیشتری به کار خود ادامه خواهیم داد و تاریخ نشان داده که منچستریونایتد تیمی نیست که به سادگی از کورس قهرمانی بازبماند. ما هنوز هم از شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر برخورداریم.

در هفته سیزدهم لیگ برتر یکشنبه شب منچستریونایتد در ورزشگاه وایت هارت لین میهمان تاتنهامی خواهد بود که در آخرین بازی اش با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب منچسترسیتی شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات