بیک زاده مشکلی برای بازی با گسترش فولاد ندارد

معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت: شایعاتی در خصوص وضعیت خسرو حیدری شنیده می شود که به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، دکتر امین نوروزی در مورد وضعیت هاشم بیک زاده گفت: بیک زاده هیچ مشکلی برای همراهی استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز ندارد. مصدومیت این بازیکن به طور کامل رفع شده و بعد از انجام تمرینات بدنسازی تحویل تیم داده شده تا بتواند از این پس استقلال را در بازی های لیگ همراهی کند.

وی در ارتباط با وضعیت خسرو حیدری عنوان کرد: متاسفانه شایعاتی در خصوص وضعیت حیدری شنیده می شود که به هیچ وجه صحت ندارد. ما امروز (سه شنبه) هم از این بازیکن تست گرفتیم که خوشبختانه هیچ مشکلی نداشت، اما نظر مربی بدنساز این است که چون حیدری انتهای برنامه های بدنسازی خود را طی می کند در بازی با گسترش فولاد از او استفاده نشود. این بازیکن از بازی با سپاهان می تواند به تیم اضافه شود.

معاون پزشکی استقلال در خصوص حضور بعضی از بازیکنان استقلال در کلینیک اظهار داشت: این نفرات از نظر مصدومیت مشکلی ندارند. خوشبختانه ما در حال حاضر بازیکن مصدومی نداریم، اما از آنجا که کلینیک ما مجهز به دستگاه های بدنسازی است این بازیکنان برای بالا بردن آمادگی بدنی شان با توصیه کادرفنی به کلینیک آمده و تمرینات قدرتی و تعادلی را انجام می دهند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات