۴۰ درصد پیش می خواهم، تست فنی نمی دهم!

به رغم همه این مشکلات در صورت توافق آبی ها با این هافبک برزیلی، او چند بازی ابتدای نیم فصل دوم را به دلیل عدم انطباق فصل نقل وانتقالات نیم فصل ایران با اروپا از دست خواهد داد و از نیمه نیم فصل دوم می تواند در ترکیب آبی ها به میدان برود.

گروه ورزشی - پست هافبک طراح یکی از مشکلات اصلی استقلال در فصل جاری بوده و بعد از جدایی مجتبی جباری خلا بزرگی در ترکیب آبی ها بوجود آمد که هرگز پر نشد و بی کیفیت هایی نظیر گوران لاوره و احمد جمشیدیان نتواستند این خلا و نقطه ضعف بزرگ را پر کنند تا جاییکه یکی از دلایل ناکامی استقلال در لیگ قهرمانان استقلال به نبود یک هافبک طراح نسبت داده شد.

به گزارش افکارنیوز ؛ از همین رو اولویت اصلی آبی ها در نقل و انتقالات نیم فصل جذب یک هافک طراح درجه ۱ برای نیم فصل دوم است. به ویژه اینکه در نیم فصل دوم بازی ها دشوار تر شده و لیگ قهرمانان نیز در پیش است. از همین رو آبی ها که در بازار داخلی هیچ بازیکنی را با خصوصیات جباری نیافتند، متوجه مارکت خارجی شدند و برای جذب یک بازیکن درجه دست به دامان مدیربرنامه های فابیو جانواریو شدند که از همکاری با او و خرید جانواریو خاطره خوبی داشتند.

این مدیر برنامه ها نیز یک هافبک برزیلی را به باشگاه استقلال معرفی کرده که در لیگ ترکیه بازی می کند و تاکید کرده که کیفیت بالایی دارد. ادعایی که از سی دی های ارسالی از این بازیکن تا حدی قابل پذیرش است. این بازیکن برزیلی ۱۴ گل در این فصل به ثمر رسانده و به نظر می رسد بازیکن تاثیرگذاری باشد. آبی ها حتی برای اطمینان خاطر درباره این برزیلی با فابیو جانواریو هافبک سابق خود تماس گرفته و از او استعلام کردند که با تائید او خیالشان راحت شد و از همین برگه پیش قرارداد را برای او ارسال کردند اما ظاهرا جذب این هافبک برزیلی که چندان هم ارزان قیمت نیست، با مشکلات فراوانی روبرو شده و همین حضور او در استقلال را با تردید روبرو کرده است.

۴۰ درصد پیش می خواهم

اولین و مهم ترین مشکل در جذب این برزیلی نسبتا گران قیمت، مثل همیشه مشکل مالی است. هافبک برزیلی موردنظر بعد از دریافت پیشنهاد استقلال حسابی درباره این تیم و سوابق آن تحقیق کرده و ظاهرا از مشکلات و سابقه بد آبی ها در پرداخت پول آگاه شده و از همین رو یک شرط بزرگ پیش روی ابی ها قرار داده و تاکید کرده برای امضای برگه قراردادی که برایش ارسال شده ۴۰ درصد مبلغ قراردادش در همان اول کار می خواهد. مبلغی که با توجه به خزانه خالی استقلال و بحران مالی این تیم و در این وانفسای قیمت بالای دلار پرداخت آن برای آبی ها بسیار مشکل و حتی غیرممکن است. جدا از شرط پرداخت شدن ۴۰ درصد از مبلغ قرارداد در اول کار، مشکل جدی دیگری هم پیش روی استقلالی ها قرار دارد. برزیلی موردنظر با باشگاهش یک سال دیگر قرارداد دارد و اول باید رضایتنامه اش را بگیرد تا بتواند پای برگه قرارداد را امضا کند.

تست فنی نمی دهم
با جور شدن مبلغ درخواستی هافبک برزیلی، باشگاه استقلال به مدیر برنامه های او اعلام کرده که در اولین فرصت رضایت باشگاه متبوعش را جلب کرده و به تهران سفر کند و با حضور در تهران و پس از توافق نهایی مبلغ پیش قرارداد به وی پرداخت خواهد شد. با این وجود این برزیلی برای حضور در تهران شرط دیگری هم دارد. او به مدیر برنامه هایش اعلام کرده تنها در صورتی به تهران سفر خواهد کرد که شرط عقد قرارداد با وی تست پزشکی باشد و او به هیچ وجه در تست فنی شرکت نخواهد کرد. شرطی که البته امیر قلعه نویی با آن مخالف است اما فتح اله زاده آن را پذیرفته تا کار گره نخورد.

به دربی می رسد

به رغم همه این مشکلات در صورت توافق آبی ها با این هافبک برزیلی، او چند بازی ابتدای نیم فصل دوم را به دلیل عدم انطباق فصل نقل وانتقالات نیم فصل ایران با اروپا از دست خواهد داد و از نیمه نیم فصل دوم می تواند در ترکیب آبی ها به میدان برود. به گفته مدیر برنامه های او بر اساس قوانین فیفا در صورت بستن قرارداد هم این برزیلی تا یک ماه دیگر یعنی اوایل دی ماه نمی تواند برای استقلال بازی کند. این یعنی اینکه مطابق برنامه سازمان لیگ او حداقل چهار هفته لیگ را از دست می دهد اما اگر هفته آینده هم به تهران برسد به دربی که هفته هشتم دور برگشت برگزار می شود، خواهد رسید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات