مدیر فنی تیم فوتبال آسیا گفت: دنیا برای جواد نکونام به آخر نرسیده است و او در آینده می تواند به عناوین دیگری دست یابد.

به گزارش افکارنیوز ، منصور پورحیدری درباره انتخاب نشدن جواد نکونام به عنوان مرد سال فوتبال آسیا اظهار داشت: نمی دانم ملاک انتخاب AFC چه بوده است اما به عقیده من می توانستیم در بخش های بهترین بازیکن و بهترین تیم فوتسال بانوان آسیا عناوینی را کسب کنیم.

وی افزود: جواد نکونام به عنوان کاپیتان تیم ملی بازی های خوبی در راه رسیدن تیم ملی به جام جهانی و همچنین تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده بود و سابقه بیشتری نسبت به بازیکنان چینی و کره ای داشت. او می توانست مرد سال فوتبال آسیا شود ولی به نظر می رسید نظر کارشناسان AFC روی بازیکن دیگری بوده است.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال با اشاره به موفقیت های تیم فوتسال بانوان ایران گفت: به شخصه فکر می کردم تیم فوتسال بانوان ایران انتخاب شود چون در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. شاید در لابی های مان فعال نبودیم و زورمان نرسیده است که امسال در هیچ بخشی موفق به کسب جایزه نشدیم.

پورحیدری در خصوص اینکه چرا هیچ عنوانی در جوایز بهترین های آسیا به ایران نرسید، عنوان کرد: باز هم تاکید می کنم که عنوان مرد سال فوتبال آسیا و همچنین بهترین تیم فوتسال آسیا می توانست به ایران برسد. خیلی به نکونام امیدوار بودم که مرد سال آسیا شود ولی متاسفانه به این عنوان نرسید. دنیا برای نکونام به آخر نرسیده است و او می تواند در آینده به عناوین دیگری دست یابد.

وی در پایان با اشاره به حضور سپ بلاتر رئیس فدراسیون فیفا و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا در ایران و اینکه چرا با آنها لابی های لازم انجام نشد، تصریح کرد: خیلی از کارها می شد، انجام شود. شاید مسئولان فدراسیون فوتبال لابی های خودشان را انجام داده بودند ولی زورشان نرسیده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات