پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس گفت: حضور در کنار پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی فوتبال ایران به من نشاط مضاعفی داد.

به گزارش افکارنیوز ، پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس گفت: حضور در کنار پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی فوتبال ایران به من نشاط مضاعفی داد.

مجتبی محرمی در مورد جمع شدن پیشکسوتان پرسپولیس کنار یکدیگر گفت: واقعاً اتفاق بزرگی است و این شور و شعف وصف نشدنی است. بچه ها بسیار خوشحالند و خاطرات گذشته را مرور می کنند. ان شاءالله این دور هم جمع شدن ها تداوم داشته باشد.

وی در مورد اینکه علی پروی عنوان کرده می خواهد کدورت ها را برطرف کند، عنوان کرد: اصلا کدورتی وجود نداشت، ۱۰۰ درصد تمام مشکلات برطرف شده است و همان طور که ملاحظه می کنید هیچ مشکلی وجود ندارد.

محرمی در مورد اینکه از دیدن چه کسی خوشحال شده است، اظهار داشت: همه حاضران از عزیزان و دوستان خوب من هستند مخصوصا از دیدن افراد قدیمی و آنهایی که پیشکسوت تر از ما هستند بسیار خوشحال شدم و انرژی مضاعفی گرفتم.

شماره ۸ سال های نه چندان دور پرسپولیس در مورد اینکه جای چه کسی در میان آنها خالی است، خاطرنشان کرد: جا دارد از گذشتگان پرسپولیس یاد کنیم، آنهایی که سال ها برای پرسپولیس زحمت کشیدند اما اکنون در بین ما نیستند. دکتر برومند، پرویز دهداری، شیرزادگان، صفر ایرانپاک، فریبرز مرادیان، مجید سبزی و خیلی های دیگر که شاید اکنون در خاطرم نباشد واقعا جایشان بین مان خالی است.

محرمی در مورد اینکه آیا اجتماع پیشکسوتان پرسپولیس خیلی دیر انجام نشد، تأکید کدر: به قول معروف ماهی را هر زمان که از آب بگیری تازه است. هیچ چیز تمام نشده و هنوز صمیمت ها وجود دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا هنوز هم توانایی های سابق را دارد، تأکید کرد: دیگر مثل قدیم ها سر حال نیستم. باید ببینیم اصلا ما را دعوت می کنند یا نه. مردم همیشه به من لطف داشتند. همین جا از هواداران تشکر می کنم. امیدوارم آنها روز پنج شنبه به ورزشگاه بیایند و ثابت کنند که تلاش های ما نتیجه داده است. هر چه داریم از مردم است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات