خبری از تغییر اوزان کشتی نیست

نایب رئیس فدراسیون کشتی و سرپرست تیم اعزامی به مسابقات باکو گفت: من شخصا چیزی ندیدم اما پس از شنیدن این موضوع هادی را توبیخ کردم و او از شیرازی عذرخواهی کرد.

به گزارش افکارنیوز ، علیرضا رضایی در پاسخ به این سوال که آیا از درگیری پرویز هادی و یک پیشکسوت کشتی مطلع است، اظهارداشت: من در جریان نبودم و گویا یک درگیری لفظی رخ داده و در پایان هم ۲ نفر روی هم را بوسیده اند. به هر شکل چنین مسائلی اجتناب ناپذیر است و شاید سوء ‎تفاهمی اتفاق رخ داده است.

وی در پاسخ به این سوال که به عنوان سرپرست تیم اعزامی برخوردی با پرویز هادی می کند یا نه، افزود: چه برخوردی باید با هادی بکنیم؟ من شخصا چیزی ندیدم اما پس از شنیدن این موضوع هادی را توبیخ کردم و او از شیرازی عذرخواهی کرد.

او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که سطح مسابقات باکو را چگونه دیده، خاطرنشان کرد: مسابقات سطح بالایی داشت و برای کشتی گیران مفید بود.

رضایی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا تصمیم جدیدی برای تغیر اوزان کشتی گرفته نشده، عنوان کرد: هنوز خبری از تغییر اوزان نیست و قرار است در این خصوص تصمیم نهایی اتخاذ شود.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که چرا نام غلام رضا محمدی در بین ناظران فنی مسابقات لیگ کشتی طی چند هفته گذشته دیده نمی شود، گفت: اکثر کسانی که در کادر فنی هستند، تبحر لازم را دارند. با وجود این من اطلاعی از این موضوع ندارم و این مسائلی است که با هم‎ فکری در مورد آن به یک جمع بندی می رسیم. شاید محمدی درگیر مسائل مهمتری بوده و یا جای دیگری مشغول به کار شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات