اسماعیل پور:

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی بوداپست گفت: از هو شدن ایرانی ها در سالن مسابقات کشتی توسط تماشاگران آذربایجانی خجالت کشیدم.

به گزارش افکارنیوز ، مسعود اسماعیل پور درباره درگیری پرویز هادی و یک پیشکسوت کشتی در مسابقات جایزه بزرگ باکو اظهار داشت: در هنگام کشتی آذرشکیب و پرویز هادی، مهدی شیرازی به عنوان مدیر تیم های کشتی استیل آذین و همچنین از دوستان آذرشکیب چندبار وی را از جایگاه تماشاگران راهنمایی کرد اما پس از اتمام این مسابقات و باخت پرویز هادی وی به سمت سکوی تماشاگران رفت و خطاب به شیرازی گفت: چرا صحبت می کنی و پس از آن نیز به وی فحاشی زیادی کرد. پس از دقایقی نیز من و غلامرضا محمدی که در آنجا حضور داشتیم آن ها را جدا کردیم اما گویا یک خبرنگار خارجی از این صحنه ها عکس گرفت.

وی افزود: مطمئناً این کار بسیار بدی بوده و آبروی ایران را خدشه دار کرده است. پرویز هادی باید به پیشکسوت خود احترام می گذاشت اما این قاعده با آمدن پلیس ختم به خیر شد و من هم به عنوان یک ایرانی بسیار خجالت کشیدم و بی شک هادی می توانست بهتر از این رفتار کند تا تماشاگران آذربایجانی ایرانی ها را هو نکنند.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: آقای محمدی و شیرازی چندین بار از هادی خواستند که چنین رفتاری نکند اما گویا وی از باختش بسیار ناراحت بود. او می توانست بهتر از این رفتار کند تا چنین شرایطی رخ ندهد.

اسماعیل پور در پاسخ به این سوال که سطح مسابقات جایزه بزرگ باکو را چگونه دیدید، عنوان کرد: مسابقات سطح بسیار بالایی داشت و من نیز برای دیدن کشتی رقبایم به آنجا رفته بودم. بسیاری از قهرمانان المپیک و جهان باختند و این نشان از سطح بالای مسابقات داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات