سرمربی استقلال قصد دارد هر طور که شده مدافع تیمش را برای نیم فصل دوم حفظ کند.

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی این روزها یک نگرانی بزرگ دارد. حرف و حدیث های بسیار زیادی که در مورد جدایی پژمان منتظری و حضورش در لیگ چین سرزبان ها افتاده باعث نگرانی سرمربی آبی پوشان شده است. به شکلی که قصد دارد هر طور شده جلوی جدایی منتظری را بگیرد.

قلعه نویی برای تحقق این امر شب قبل از دیدار مقابل ملوان جلسه ای با پژمان داشت. سرمربی آبی پوشان پس از صرف شام مدافع تیم را به اتاق خود فرا خواند و از او در مورد تصمیمش پرسید و سئوال کرد که آیا می خواهد در استقلال بماند و به فعالیت خود ادامه دهد یا در نظر دارد راهی لیگ چین شود.

منتظری در گفتگو با سرمربی تیم صراحتا به این موضوع اشاره کرد که تصمیم گیری برایش بسیار سخت شده است و نمی داند کدام مسیر را انتخاب کند.

قلعه نویی مدعی شد که منتظری می تواند در استقلال به آنچه می خواهد برسد و راهی جام جهانی شود ولی حضور در چین ممکن است باعث شود از دید کی روش خارج شود و بازیکن دیگری جای او را بگیرد. ولی اگر خودش صلاح می داند که لژیونر شدن در شرایط کنونی به نفع او است می تواند هر تصمیمی را بگیرد.

منتظری پس از این صحبت های قلعه نویی مدعی شد که باشگاه چینی مدام با مدیربرنامه هایش تماس می گیرد و می خواهد پاسخ دقیقی بشنود ولی هنوز نتوانسته جواب روشنی به آنها بدهد و نمی خواهد تصمیم عجولانه ای بگیرد.

سرمربی استقلال پس از این صحبت های مدافع تیمش از او خواست که به خاطر هواداران بماند و در شرایط حساس تیم را تنها نگذارد تا ثابت کند اسطوره است و بی جهت چنین ادعایی نداشته.

گفتنی است در جریان بازی استقلال مقابل ملوان هم هواداران با تشویق منتظری از او خواستند قید لژیونر شدن را بزند و تا پایان فصل در استقلال بماند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات