گزارش تمرین آبی پوشان

تمرین تیم فوتبال استقلال با دو غایب برگزار شد.

به گزارش افکارنیوز ، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده سازی برای دیدار مقابل سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵: ۳۰ در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* در این تمرین پژمان نوری و احمد جمشیدیان غایب بودند.

* پسر خردسالی به نام حسام که توسط امیر قلعه نویی به فوتبال پایه استقلال معرفی شده به سوژه بازیکنان استقلال تبدیل شده بود. قلعه نویی به یکی از دوربین های تلویزیونی با اشاره به بازی خوب حسام گفت: این بچه، لیونل مسی آینده فوتبال ایران است.

* پیش از آغاز تمرین میرشاد ماجدی سرپرست استقلال با برخی از بازیکنان از جمله حنیف عمران زاده و ساموئل صحبت های خصوصی انجام داد.

* مجید غلام نژاد که به تازگی از سایپا به استقلال پیوسته پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال خود را به کادر فنی استقلال معرفی کرد و پس از تحویل گرفتن لباس هایش در تمرین آبی پوشان شرکت کرد. غلام نژاد برخورد گرمی با آندرانیک تیموریان داشت.

* با توجه به اینکه قلعه نویی در حال مصاحبه با خبرنگاران بود تمرین با صحبت های مجید صالح آغاز شد و سپس بازیکنان زیرنظر حاج قاسم به کارهای کششی پرداختند. بازیکنان پس از کار کششی در ۳ گروه تمرین آقاوسط و سپس در ۲ گروه زرد و نارنجی فوتبال درون تیمی و تحت فشار را انجام دادند.

* در بخش آقاوسط یکی از بازیکنان استقلال تکل شدیدی روی آرش برهانی زد که باعث مصدومیت این بازیکن شد. هرچند مهاجم استقلال از درد به خود می پیچید ولی به کمک پزشکان به تمرینات خود ادامه داد.

* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین محمدی از نزدیک نظاره گر تمرین آبی پوشان بودند. همچنین ۱۰۰ نفر از هواداران استقلال در کمپ حضور داشتند و در خصوص صحبت های گوران لاوه علیه باشگاه استقلال و امیر قلعه نویی با یکدیگر صحبت می کردند. آنها درباره بازی روز پنجشنبه مقابل سپاهان نیز صحبت می کردند.

* افشین حاجی پور و مرتضی هاشم زاده بازیکنان پیشین تیم فوتبال استقلال از میهمانان تمرین بودند. نوید برهانی برادر آرش برهانی نیز همراه آبی پوشان تمرین کرد.

* در فوتبال درون تیمی که زیر نظر امیر قلعه نویی برگزار شد بازیکنان با جدیت تمرین می کردند و سرمربی استقلال بارها به بازیکنان خود تذکر می داد. قلعه نویی همچنین از مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال می خواست که در کارهای دفاعی همانند مدافعان شرکت کند. در فوتبال درون تیمی دروازه ها در جای دورتری قرار داده شد.

* دکتر امین نوروزی و کاوه ستوده دقایقی با امیر قلعه نویی به صحبت پرداختند.

* فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در کمپ استقلال حضور یافت.

* استقلال فردا (سه شنبه) آخرین تمرین خود را در تهران انجام می دهد و سپس روز چهارشنبه صبح عازم اصفهان و در هتل کوثر این شهر مستقر می شود.

به گزارش تسنیم، استقلال روز پنجشنبه در هفدهم مسابقات لیگ برتر به مصاف سپاهان می رود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات