این دروازه بان گفته هم تیمی اش شایسته تمام ستایشی است که از او می شود. این دروازه بان گفته هم تیمی اش شایسته تمام ستایشی است که از او می شود.

به گزارش افکارنیوز ، ایکر کاسیاس ادعا کرده که کریستیانو رونالدو، هم تیمی اش در رئال مادرید بهترین بازیکن دنیا است.

او که در یک کمپین ضد زورگویی و قلدری نوجوانان علیه یکدیگر حضور یافته بود درباره رونالدو – که ۱۷ گل در ۱۴ بازی لالیگا در این فصل زده – گفت: «تنها یک بازیکن هست که جلوتر از دیگران است. او در فرمی عالی است و شایسته تمام این ستایش هاست. آن بازیکن کریستیانو رونالدو است.

فکر نمی کنم تردیدی در این باره وجود داشته باشد و او بازی به بازی این را نشان می دهد. این برای مادرید خوب است چون امید ما این است که به کمک او، در چند ماه آینده به اهداف خود برسیم. »

کاسیاس گفت که مردان کارلو آنچلوتی می توانند سه گانه را فتح کنند: «داریم برایش کار می کنیم. برایش تمرین می کنیم اما دیوانه سه گانه نیستیم. چون این که مردم از ما تعریف می کنند شاید باعث شود از سرعت خود بکاهیم.

ما نیاز داریم که همین طوری که پیش می رویم ادامه دهیم و منتظر پایان فصل باشیم.

ما تیمی جوان و جاه طلب داریم. امیدوارم که جام باشگاه های اروپا را ببریم. ۱۱ سال است منتظرش هستیم. امید به فتح لیگ، و چرا که نه؟ جام حذفی داریم. »

کاسیاس در این فصل لالیگا ذخیره دیه گو لوپس بوده است: «در شبکه های اجتماعی بسیار به من توهین می کنند. بسیاری افراد هستند که پشت یک آیدی قایم شده و فحش می دهند. اما آنها رودررو انسان های بی جربزه و بزدل و ترسویی هستند. اگر این اتفاق بیفتد باید به پلیس مراجعه کنید تا اکانت هایشان را بلوکه کنند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات