امیرقلعه نویی از آن دست مربیانی است که از اعلام ترکیب اصلی تیمش هم ابایی ندارد. او بارها درباره اینکه قطعا از چه مهاجمی استفاده می کند به رسانه ها اطلاعاتی داده بود و این بار نیز از بازی کردن قطعی غلام نژاد پرده برمی دارد.

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی درباره احتمال حضور غلام نژاد در بازی با سپاهان شفاف توضیحاتی داد تا به نوعی ترکیب تیمش مقابل سپاهان لو برود: «مجید غلام نژاد بازیکن خوبی است که برای تیم ملی در زمان علی دایی نیز بازی کرده است. ما یکی از مشکلاتمان در دفاع راست بود که امیدواریم با جذب غلام نژاد این مشکل برطرف شود. جا دارد از آقای سبحانی، مدیرعامل سایپا و فیرات سرمربی این تیم تشکر کنم که همکاری های لازم را انجام دادند تا این بازیکن ارزشمند با وجود دو، سه پیشنهاد خوب به استقلال بپیوندد. امیدواریم که مشکلات دفاع راست ما با حضور او تا حد زیادی برطرف شود. من دربازی با سپاهان از وجود غلام نژاد استفاده خواهم کرد. »

قلعه نویی پیش از این هم بارها درباره بازی کردن یا نیمکت نشینی مهاجمانش بی آنکه ترسی به دل داشته باشد اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرارداده بود. او این بار مدافع راست تیمش را لو می دهد تا نشان دهد ابایی از اعلام ترکیب و حتی روش بازی تیمش ندارد. قلعه نویی معتقد است دانستن اینکه تیم های تحت رهبری اش با چه ترکیب و روشی بازی می کنند نمی تواند برای حریفان مهم باشد چراکه شکل اجرای روش بازی مهم است که آن هم قابل پیش بینی نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات