سرمربی تیم والیبال میزان خراسان:

تیم والیبال میزان خراسان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور میزبان تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس است.

به گزاش افکارنیوز ، جبار قوچان نژاد، سرمربی تیم والیبال میزان خراسان اظهارداشت: تعطیلات ۲۰ روزه لیگ برای برخی تیم ها از جمله ما بسیار خوب بود چون توانستیم به دور از هرگونه هیاهو و استرس تمرینات را دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از ابعاد منفی تعطیلات هم این بود که شاگردانم از شرایط مسابقات دور شدند البته این وضعیت برای تمامی تیم ها است امیدوارم بازیکنان هر ۱۲ تیم بتوانند در بازی هفته ششم به شرایط مسابقه بازگردند.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: در طول این تعطیلات ملی پوشان ما همراه تیم نبودند سعی کردیم با تشکیل اردو در بابلسر وانجام بازی تدارکاتی با سه تیم حاضر نقاط ضعف و قوت بازیکنان را بهتر شناسایی کرده وبرنامه ریزی دقیق تری داشته باشیم تا در دیدارهای آتی موفق به کسب نتایج قابل قبول مقابل حریفان بشویم.

قوچان نژاد یادآورشد: ما در هفته ششم لیگ میزبان بندرعباس هایی هستیم که مربی تازه نفسی را به خدمت گرفته اند و بازیکنان این تیم برای جبران شکست های گذشته خود از روحیه بالایی برخوردارند پس کار سختی را در پیش داریم.

وی گفت: به نظرم به غیر از تیم های کاله، متین ورامین، باریج اسانس کاشان وپیکان که یک سروگردن از تمامی حریفان بالاتر هستند، دیگر تیم ها در یک سطح بوده و هرتیمی که همت بیشتری در مقابل حریفش به خرج دهد می تواند برنده میلان باشد. پس باید ما مقابل آن ها با تمرکز بالا بازی کنیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان تصریح کرد: ما در طول مسابقات لیگ از هیچ حریفی غافل نیستیم ومقابل آن ها با انگیزه بالا و هدفمند حاضر می شویم. در بازی هفته ششم هم، هر تیمی که بتواند در دریافت ودفاع عملکرد موفق تری داشته باشد به طور قطع نتیجه خوبی به دست خواهد آورد.

قوچان نژاد در خصوص تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس اظهار داشت: به نظرم این تیم در هیچ نقطه ای از زمین ضعف ندارد و با جذب بازیکنان خوب وبا تجربه یک تیم کامل و قدرتمند را روانه لیگ برتر کرده است. روش بازی آن ها با آنالیزی که کرده ایم خاص است وبرای مهار مهره های کلیدی تیم برنامه ریزی ویژه ای انجام داده ایم به طور قطع با همت بازیکنان و حمایت تماشاگران حاضر در سالن وتمرکز روی بازی نتیجه لازم را به دست خواهیم آورد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات