غلام نژاد را جذب کردیم چون در دفاع راست احساس کمبود می کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خسرو حیدری همراه ما به اصفهان می آید ولی اینکه در لیست ۱۸ نفره قرار می گیرد یا بازی می کند امشب مشخص می شود.

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی گفت: خوشبختانه پس از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز توانستیم با ۱۹ بازیکن تمرین کنیم. وقتی تعداد بازیکن به حدنصاب برسد انگیزه ها و حس رقابت بیشتر می شود. من نشاط و شادابی که در این هفته از بچه ها دیدم، در طول سال ندیده بودم.

وی با اشاره به دیدار فردای استقلال مقابل سپاهان عنوان کرد: بازی های استقلال و سپاهان همیشه خوب بوده و هواداران در ورزشگاه و خانه لذت برده اند. سپاهان باشگاه خیلی خوبی است و از تیم های بیرونی، بازیکنان، کادرفنی و طرفداران خوبی بهره مند است و من در آنجا خاطرات خوبی داشتم.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت خسرو حیدری تصریح کرد: خسرو شرایط بازی را دارد ولی اینکه چند دقیقه بازی می کند به جلسه امشب کادرفنی با کادر پزشکی بستگی دارد. خسرو همراه ما به اصفهان می آید ولی اینکه در لیست ۱۸ نفره قرار می گیرد یا بازی می کند امشب مشخص می شود.

قلعه نویی درباره جذب مجید غلام نژاد خاطرنشان کرد: غلام نژاد بازیکن خیلی خوبی است که سابقه بازی در تیم ملی را دارد. ما در پست مدافع راست احساس کمبود داشتیم که جا دارد از مدیرعامل سایپا تشکر کنم که با وجود پیشنهادهایی که به غلام نژاد رسیده بود این بازیکن را به ما دادند.

وی در خصوص اظهارات گوران لاوره گفت: امکان دارد که یک خارجی بتواند این مدلی صحبت کند؟ لاوره یک ماه پیش به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش قهر کرد و من به عنوان یک ایرانی گفتم او میهمان ما است و به همین دلیل از یکی از دوستانم دلار قرض گرفتم و به لاوره دادم. هنوز که هنوز است پول دوستم به نام علیرضا فلاح پرداخت نشده است در صورتی که این پول باید ۵ روزه به او پس داده می شد.

سرمربی استقلال ادامه داد: لاوره از نظر فنی به ما نخورد و ما نتوانستیم با او ادامه دهیم اما او رفت و این صحبت ها را مطرح کرد.

قلعه نویی در مورد اینکه گفته می شود باشگاه استقلال پاسپورت لاوره را نگه داشته بود عنوان کرد: پاسپورت را برای کار ویزای او نگه داشته بودیم و علی امیری هم دنبال کارهای او بود و پس از اینکه کارش درست شد به او پس داده شد. ضمن اینکه او هنوز قراردادش را فسخ نکرده و بازیکن استقلال به حساب می آید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسی از ایران او را تحریک کرده بود، گفت: این موضوع را نمی دانم و آن را به خدا واگذار می کنم. دیگر کار از پیغمبران و ائمه گذشته و باید همه چیز را به خدا واگذار کنیم!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات