مورینیو:

سرمربی پرتغالی چلسی پس از شکست شاگردانش برابر استوک سیتی اعتراف کرد آبی پوشان لندن به دردسر افتاده اند و لازم است که پیشرفتی شگرف در این تیم او به وجود آید.

به گزارش افکارنیوز ، چلسی شب گذشته (شنبه) درهفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس، در خانه استوک سیتی با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد و به رده سوم جدول سقوط کرد. این شکست به معنای آن است که فاصله چلسی با صدر جدول به ۷ امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد اگر آرسنال امشب در خانه خود اورتون را شکست دهد.

ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پس از این بازی به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و اذعان داشت که آنها به دردسر افتاده اند و غریزه کشندگی خود جلوی دروازه رقبا را از دست داده اند.

مورینیو اظهار داشت: من آنقدر احساس راحتی نمی کنم که به شما بگویم چه حسی درباره این بازی دارم. ما به دردسر افتاده ایم. بعد از ۳۰ دقیقه از شروع بازی ما باید ۳ بر صفر یا ۴ بر صفر جلو می افتادیم اما اینطور نشد. زمانی که اینقدر خوب بازی می کنید و برای پیدا کردن فضای حمله کار سختی ندارید، زمانی که ۳ بازیکن پشت مهاجمان عالی کار می کنند، باید کلک حریف را بکنید اما ما این کار را نکردیم.

وی افزود: ما در این ابتدای بازی حیرت آور کار کردیم. خوان ماتا، ادن هازارد و شورله بسیار، بسیار خوب بازی کردند اما ما به اندازه کافی گل نزدیم و علاوه بر آن مرتکب اشتباهات دفاعی شدیم و گل خوردیم. فکر می کنم تیم ما تیمی است که در هر بازی می تواند ۳ گل بزند. چلسی با توجه به شیوه بازی اش باید از موقعیت های که به وجود می آورد نهایت بهره را ببرد، چون ما یک تیم فیزیکی نیستیم.

آقای خاص تصریح کرد: چلسی تیمی نیست که شرایط دفاع برابر تیم های فیزیکی را داشته باشد و به همین خاطر است که می گویم وقتی بازی در دست ما است باید کار حریف را یکسره کنیم.

با وجود این شکست مورینیو تاکید کرد که ذهنیت شاگردانش را دوست دارد هرچند عملکرد آنها در دقایق پایانی بازی پایین تر از حد استاندارد بوده است. او خاطرنشان کرد: تیم می خواهد حمله کند. تیم می خواهد توپ را در اختیار داشته باشد و حملاتش را آغاز کند. در بخش پایانی بازی اما ما خوب کار نکردیم، چرا که به شیوه ای بازی کردیم که استوک اجازه کنترل بازی را به دست آورد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات