پس از شکست مقابل استیل آذین:

مربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: برای ما هیچ چیز تمام نشده چرا که هنوز به اندازه کافی فرصت برای جبران باقی است.

به گزارش افکارنیوز ، پژمان درستکار پیرامون شکست تیمش مقابل استیل آذین اظهار داشت: به هرحال شکست هم جزئی از یک رقابت است در روز که بچه های ما در دو سه وزن عملکرد چندان مناسبی نداشتند بد شانس هم بودیم در نتیجه مقابل تیم استیل آذین مغلوب شدیم.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف داوران در دیدار مقابل استیل آذین تصریح کرد: نمی خواهم بگویم داوری باعث شکست تیم ما شد اما آنها عملکرد ضعیفی داشتند و با متوقف کردن بی جهت کشتی ها به خصوص در وزن ۹۶ کیلو گرم در نتیجه نهایی بی تأثیر نبودند.

درستکاردرباره علت شکست گاتسالوف در وزن ۱۲۰ کیلو گرم گفت: چیزی که باعث می شود ورزش کشتی زیبایی های خاص خودش را داشته باشد همین حوداث غیر ممکن است، حاجی مراد گاتسالوف در یک لحظه به خیال آنکه مسابقه تمام شده کشتی را رها کرد که در همان لحظه آذرشکیب پوئن گرفت، به هرحال به طور حتم وی در هفته های آتی جبران خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به طور کلی از عملکرد کشتی گیرانش رضایت دارد اظهار داشت: بچه ها تلاش خود را انجام دادند اما همان طور که از مصطفی آقاجانی و حامد تاتاری در وزن های ۶۰ و ۹۶ کیلو گرم رضایت داریم، یاسر حیدقلی نژاد، مصطفی حسین خانی و تا اندازه ای احسان امینی نتوانستند توقعات ما برآورده کنند و همین ضعیف کشتی گرفتن آنها تمام معادلات را به هم ریخت.

مربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج (ع) سبزوار در ادامه تصریح کرد: درست است در مقابل استیل آذین مغلوب شدیم اما هیچ چیز برای ما تمام نشده چرا که ازاین شکست درس بزرگی گرفتیم و در دو هفته باقی مانده تا پایان مرحله مقدماتی جبران خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار هنور هم مدعی قهرمانی درمسابقات لیگ برتر کشتی آزاد است و مطمئن باشید طوری برنامه ریزی خواهیم کرد که پس حضور پرقدرت در نیمه نهایی با اقتدار به فینال برسیم.

در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل میزبان خود استیل آذین تهران مغلوب شد که نتایج انفردای این مسابقه به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: امید جلالی بهار، برنده – یاسر حیدرقلی نژاد (۴-۱)

۶۰ کیلوگرم: اوپان سات – مصطفی آقاجانی، برنده (۴-۶)

۶۶ کیلوگرم: سبحان محمدزاده- ماگومد قربان علی اف، برنده (۳-۶ ضربه فنی)

۷۴ کیلوگرم: دنیس سارگوش، برنده- مصطفی حسین خانی (۸- صفر)

۸۴ کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان، برنده - احسان امینی (۳-۲)

۹۶ کیلوگرم: جمال میرزایی، برنده – حامد تاتاری (۶-۳)

۱۲۰ کیلوگرم: محمدرضا آذرشکیب، برنده- حاجی مراد گاتسالوف (۸-۸)
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات