روی سکوهای فولادشهر اتفاق افتاد؛

مهاجم تیم فوتبال استقلال از نیمکت نشینی های مداوم خود در این تیم ناراحت است.

به گزارش افکارنیوز ، آرش برهانی که در بازی با گسترش فولاد تبریز به جای نظری به میدان رفته بود در طول مدت زمان حضورش در میدان نتوانست برای قلعه نویی و استقلال گل بزند.

همین امر ظاهرا دلیل یا بهانه ای شد برای غضب امیر قلعه نویی، آنچه در تمرینات روزهای قبل از بازی استقلال مشسخص بود بیانگر همین نکته بود که شاید آرش روی نیمکت باشد. چرا که برهانی در طول سه جلسه تمرین تاکتیکی روزهای قبل بازی همواره در جمع نفرات ذخیره حضور داشت و با وجود عصبانیت قلعه نویی از نظری به دلیل بازی ضعیفش در مصاف قبلی برابر گسترش، این بازیکن به برهانی ترجیح داده می شد و نظری در ترکیب نفرات اصلی تمرین می کرد و برهانی در جمع بازیکنان اصلی حضور نداشت.

با این همه برهانی تا پیش از روز بازی حتی فکرش را نمی کرد که برابر سپاهان حتی روی نیمکت هم نباشد. اما صبح روز پنجشنبه وقتی فهمید جزو ۱۸ نفر هم نیست به شدت از وضعیت این فصلش ناراحت بود. او با همین چهره مغموم هم روی سکوها کنار محرم نویدکیا نشست و بازی هم تیمی هایش را نگاه کرد.

برخی از نزدیکان به تیم استقلال که از این بابت برای آرش ناراحت بودند می گفتند که قلعه نویی همان ابتدای فصل هم به برهانی توصیه کرده بود که از استقلال برود اما ظاهرا برهانی به خواست و اصرار فتح الله زاده قراردادش را با این تیم تمدید کرده است.

با این همه و فارغ از این قبیل اخبار یا شایعات قلعه نویی هم در مورد این اتفاق فقط گفت: «تشخیص کادر فنی این بود که برهانی در ۱۸ نفر نباشد. »

خود او هم در کمال ناراحتی هیچ عکس العمل بدی در قبال این بیرون ماندن از ترکیب نداشت: «من از هر نظر آماده بازی بودم و به تشخیص کادر فنی احترام می گذارم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات