محمد دادکان بار دیگر به تلویزیون رفت تا با همان صراحت همیشگی که از او سراغ داشتیم ناگفته های فوتبال را در گفت و گو با بخش خط قرمز برنامه ورزش از نگاه دو بیان کند.

به گزارش افکارنیوز ، صحبت های دادکان در حالی بازتاب های وسیعی در رسانه ها داشت که او صحبت هایی را به دلیل سوال های پشت سر هم مجری برنامه نتوانست بیان کند. رییس سابق فدراسیون فوتبال وقتی میثم زما ن آبادی از او پرسید که بعد از اتمام کار دولت قبلی شما با رییس جمهور سابق دیداری داشتید او به طور سربسته گفت: «در خواستی بود که من قبول نکردم. »

این صحبت در حالی از سوی دادکان بیان شد که نزدیکان او این خبر را به طور کامل به خبرنگار بانک ورزش توضیح دادند؛ گویا محافظ شخصی محمود احمدی نژاد از دوستان و هم محلی های سابق محمد دادکان بوده٬ او همان کسی است که گفته می شود بارها از دادکان نزد احمدی نژاد تعریف کرده بوده چندی پیش طی تماسی به دادکان گفته: «دکتر از رفتاری که با شما شده ناراحت است و می خواهد از شما حلالیت بطلبد. او این روز ها تنهاست اگر سری به دکتر بزنید بد نیست. »

دادکان هم در جواب به محافظ احمدی نژاد می گوید این کار را هرگز نمی کنم٬ این اتفاق در حالی رخ داد که چند روز پس از این مکالمه قالیباف شهردار تهران که در دوران احمدی نژاد نسبت به دولت زاویه داشت در ساختمان لادن به دیدار او رفت.

در حالی که دادکان در این برنامه از کسانی نام برد که کمتر در صدا و سیما اجازه اسم بردن آن ها برده می شود و حتی با این که از او خواسته بودند در بخش خط قرمز ورزش از نگاه دو٬ خط قرمز ها را رعایت کند! در بخشی از صحبت هایش به ماجرایی که بین او و احمد ناطق نوری رخ داده بود اشاره ای سر بسته داشت که باز هم به دلیل سوال های پشت سر هم مجری برنامه و قطع کردن صحبت های دادکان محتوای این ماجرا هم مفقود ماند. اطرافیان دادکان این ماجرا را هم این گونه تعریف می کنند که گویا چندی قبل در بحبوحه انتخاب وزیر ورزش یک روز احمد ناطق نوری طی تماسی با دادکان از او می خواهد در جلسه ای با هاشمی طبا در خصوص کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش شرکت کند که این درخواست هم با جواب منفی دادکان مواجه می شود و به همین دلیل دادکان در این برنامه تلویزیونی صراحتا کمیته بررسی انتخاب وزیر ورزش را این گونه توصیف کرد که همه آن کمیته یک نفر است و منظورش هاشمی طبا بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات