مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان پاسخ اظهارات اخیر محمد دادکان را داد.

به گزارش افکارنیوز ، مازیار ناظمی در پاسخ به اظهارات اخیر محمد دادکان در خصوص حضورش به همراه محمد شریعتمداری (سرپرست سابق وزارت ورزش و جوانان) در وزارت مطلب زیر را منتشر کرد:

«دکتر محمد دادکان جمعه شب به شبکه دو رفت و میهمان بخش خط قرمز برنامه ورزش از نگاه دو بود در بخشی از بحثهایشان که ظاهرا با مجری برنامه هماهنگ شده بود به روز ورودش به همراه اقای شریعتمداری سرپرست وزارت ورزش و جوانان پرداخت که مدیران وزارتخانه (آقای کیومرث هاشمی) تمایلی نداشتند عکس ایشان منتشر شود.

برای روشن شدن ماجرا بد نیست به ان روز اشاره کنم. آقای دادکان! دقایقی قبل از ورود شما، خبرنگاری به بهانه دریافت کارت خبرنگاری به وزارتخانه امد و همان جا به همکاران من گفت دکتر دادکان به من گفته امروز ساعت ۱ بعد الظهر به همراه اقای شریعتمداری به وزارت می آیم! بعد هم متاسفانه همان خبرنگار مدام از بیرون جلسه ای که با حضور آقای شریعتمداری داشتیم به شما پیامک می داد که عکستان کار نشده و اسباب ناراحتی شدید شما شد… همان جا هم سئوال کردید و گفتم باید هماهنگ کنم و حتما منتشر میکنم. دلیل انهم گزینه های مختلفی بود که برای معرفی به مجلس در رسانه ها عنوان شده بود و باید حقوق همه برای تبلیغ رعایت میشد. همین هم شد به عنوان وظیفه وزارتی از اقای شریعتمداری سئوال کردم ایشان هم گفت مانعی ندارد و تمام عکسها بر روی سایت خبری وزارتخانه قرار گرفت.

آقای دادکان این مسایل حاشیه ای دور از شان شماست. انتشار هر خبر و عکسی در پایگاه خبری وزارتخانه در حیطه اختیارات بنده بود و چه بسا اگر رفاقت قدیم نبود نیازی هم برای توضیح نمی دیدم.

البته حالا که این مورد را گفتید بد نیستید به روزگار آقای علی ابادی برگردیم که بعد از برکناری شما از ریاست فدراسیون فوتبال با فشارهای سازمان تربیت بدنی وقت هیچ رسانه ای اجازه مصاحبه و پخش صداو تصویر شما را نداشت ولی در آنزمان با وجود هزینه های زیاد با همت مدیران رادیو گفت وگو و اعتقادی که به عنوان تهیه کننده و مجری ان برنامه داشتم صدای شما و نقدهایتان را پخش کردیم و خوشحالم که در حد وسعم اجازه ندادیم ظلم بیشتری بر شما روا شود. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات