خداحافظ استقلال، سلام سپاهان

امیر قلعه نویی که بواسطه مشکلات مالی دل چندان خوشی از استقلالی ها ندارد هم چراغ سبز را به سپاهانی ها نشان داده و به نظر می رسد حضور قلعه نویی روی نیمکت سپاهان در لیگ چهاردهم قطعی است.

گروه ورزشی - اتفاقات قبل و بعد از بازی سپاهان و استقلال حکایت از روابط حسنه مجدد امیر قلعه نویی و سپاهانی ها دارد. تجلیل از امیر قلعه نویی قبل از دیدار سپاهان و استقلال کاملا غیرمنتظره بود و حتی تعجب طرفداران سپاهان را هم در پی داشت! سرمربی استقلال بعد از جدایی از سپاهان بار ها به این نکته اشاره داشت که زمینه ادامه همکاری با زردپوشان اصفهانی برایش فراهم نبوده و کارشکنی های زیادی علیه او صورت می گرفته که باعث جدایی اش از این تیم شده است.

به گزارش افکارنیوز ؛ بعد از بازی با سپاهان امیر قلعه نویی در چرخشی عجیب به تعریف و تمجید از باشگاه سپاهان، مسئولان این باشگاه و طرفداران این تیم پرداخت! سرمربی استقلال حتی در گفت و گو با خبرنگاران اصفهانی تلویحاً به این موضوع اشاره کرد که امیدوار است مجددا روزی به اصفهان برگردد و روی نیمکت سپاهان بنشیند!

پشت پرده تغییر موضع سپاهانی ها و البته امیر قلعه نویی به این واقعیت بر می گردد که مسئولان این باشگاه و مدیرعامل جدید سپاهان برای بازگرداندن قلعه نویی به اصفهان عزمش را جزم کرده و از همین حالا باب مذاکره با سرمربی آبی های پایتخت را برای فصل آینده باز کرده است. گفته می شود که سپاهانی ها از ادامه همکاری و تمدید قرارداد با زلاتکو کرانچار منصرف شده اند و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل سپاهان مصرانه به دنبال این هستند که تحت هر شرایطی امیر قلعه نویی هدایت تیم فصل آینده شان را بر عهده داشته باشد. امیر قلعه نویی که بواسطه مشکلات مالی دل چندان خوشی از استقلالی ها ندارد هم چراغ سبز را به سپاهانی ها نشان داده و به نظر می رسد حضور قلعه نویی روی نیمکت سپاهان در لیگ چهاردهم قطعی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات