پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به مجرد آنکه فهمیدند قراراست امیرعابدینی سراز مدیریت باشگاه شان دربیاورد طوماری علیه وی جمع آوری کردند و قراراست این طومار به وزارت و ورزش و جوانان انتقال داده شود.

به گزارش افکارنیوز ، تغییرات مدیریتی پرسپولیس و روی کار آمدن مدیرعامل جدید موضوعی است که همچنان اخبار ضد و نقیضی را به خودش اختصاص می دهد. البته در این بین برخی اخبار از جمله مدیرعاملی امیر عابدینی در پرسپولیس صحت و سقم بیشتری پیدا کرده و فاصله چندانی هم تا تعبیر شدن ندارد.

نکته جالب اینکه از همین حالا و با توجه به قوت گرفتن حضور عابدینی در راس باشگاه پرسپولیس، مخالفت هایی با این جا به جایی احتمالی صورت گرفته است. برخی پیشکسوتان پرسپولیس که ارتباط خوب و نزدیکی با رویانیان دارند و با توجه به تاسیس شرکت پیشکسوتان از برخی امکانات رفاهی بهره مند شده اند، طوماری را با موضوع نارضایتی از انتخاب امیر عابدینی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس تنظیم کرده اند که قرار است ظرف یکی دو روز آینده و توسط نماینده پیشکسوتان تحویل وزیر ورزش و جوانان شود.

گفته می شود یکی از دلایل مسکوت ماندن تغییرات مدیریتی در پرسپولیس، بحث نارضایتی پیشکسوتان این باشگاه است که از سوی یکی از پیشکسوتان قدیمی پرسپولیس که خودش هم جزو گزینه های مدیرعاملی بوده و ظرف دو هفته اخیر چندین جلسه را با وزیر ورزش داشته، به اطلاع گودرزی رسیده است!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات